הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם עברתם תאונת דרכים: מה עושים ואיך תובעים?
נהג ממוצע יהיה מעורב ב- 3 עד 4 תאונות דרכים בימי חייו. "אני הקול עבור הלקוחות מול החברות הגדולות או בבית המשפט" עורך הדין יוני וינברג מסביר איך אפשר לנצח את חברות הביטוח ושאר החברות הגדולות בתביעות נזיקין ולבסוף אף נותן טיפים חשובים

בכל פעם שאתה נכנס למכונית, אם כנהג או כנוסע, קיים סיכון שתהיה מעורב בתאונת דרכים. האם מישהו יתנגש ברכבך מאחור ברגע שתעצור? האם המכונית בנתיב שלידך תכנס לנתיב שלך בלי לבדוק אם הנתיב פנוי? נהגים שיכורים על הכביש מוסיפים לסיכונים אלו? יתרה מזאת, האם אתה יכול לסמוך שהנהג במכונית לידך לא יהיה עסוק בטלפון הנייד במקום בכביש? אלו רק מעטים מהסיכונים שקיימים בכבישים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


BUSINESS NEWS - BYRON BROWNE

 

מדי יום מתרחשות תאונות בארצות הברית. על פי האגודה הבינלאומית לבטיחות בדרכים כ- 2.35 מיליון בני אדם נפצעים מדי שנה בתאונות דרכים. למספר הזה מצטרף נתון נוסף, יותר ממיליון ימי אשפוז בבתי חולים כתוצאה מתאונות, כך על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

את המימון עבור הטיפולים וימי האשפוז לרוב יש צורך בהגשת תביעות נזיקין. לרוב מדובר בתהליכים ארוכים של הוכחת הנזק ברכוש, בגוף ובנפש שהטיפול והשיקום לעיתים רבות אף יובילו לתביעות בבתי המשפט מול חברות הביטוח או מול גופים גדולים אחרים.

על פי ארגון חברות הביטוח בארצות הברית, נהג ממוצע מגיש תלונה לביטוח בשל תאונת דרכים פעם ב- 18 שנים, כלומר נהג ממוצע יהיה מעורב ב- 3 עד 4 תאונות דרכים בימי חייו.

"לפעמים זה לא לוקח חיים שלמים", אומר עו"ד יוני וינברג, מומחה לתביעות נזיקין ותאונות דרכים. "היו לי הרבה לקוחות חוזרים. יש לי לקוח שהיה מעורב ב- 4 תאונות ב- 13 חודשים. יש לי לקוח אחר שנפגע על ידי שני נהגים שיכורים בשעתיים באותו לילה".

איך יודעים אם יש בסיס לתביעה מסוג זה? והאם אנחנו זכאים להחזרים עבור הוצאות הטיפול? לשם כך התייעצנו עם עורך הדין יוני וינברג, שמתמחה בתחום ואף שובץ לאחרונה ברשימה היוקרתית של 40 עורכי הדין הטובים ביותר בארה"ב מתחת לגיל 40.

עורך הדין וינברג, מומחה בתביעות נזיקין ותאונות דרכים. ישראלי-אמריקאי ותושב ארה"ב מגיל חמש, בעל משרד עריכת דין בלוס אנג'לס, ובעל רישיון עיסוק בעריכת דין בקליפורניה ובקרוב גם בוושינגטון. דובר עברית, אנגלית וספרדית.

 

עורך הדין וינברג, מומחה בתביעות נזיקין ותאונות דרכים

 

מהי תביעת נזיקין ותיק נזיקין לגיטימי?

תביעות נזיקין הוא מושג רחב שכולל בין היתר תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, נפילות, חבלות למיניהן וזוהי רק רשימה חלקית. לרוב מדובר בהליכים ממושכים שכוללים הוכחת הנזק ברכוש, בגוף ובנפש. הטיפול והשיקום לעיתים יובילו לתביעות בבתי המשפט מול חברות הביטוח או מול גופים גדולים אחרים. "כדי שיהיה תיק לגיטימי יש צורך בהוכחת אשמה של הצד הפוגע והוכחת נזק. אי אפשר לתבוע מישהו, גם אם הוא אשם, אם לא ניתן להוכיח שפעל ברשלנות".

מי רשאי לתבוע תביעת נזיקין?

"בואו ניקח לדוגמא אדם שנסע לתומו הביתה בסוף יום עבודה. מולו נוסע אדם אחר שהחליט לסמס תוך כדי נהיגה וכתוצאה מכך פגע בו. זהו אחד מהמקרים השכיחים בשנים האחרונות או למשל נהג שנכנס ברכב מאחור בגלל אי שמירת מרחק , מהירות מופרזת ,עייפות או אלכוהול וסמים. כמובן שאני תמיד מייצג את הצד הנפגע ולא הפוגע. התפקיד שלי, כעורך דין, הוא להגן על אדם שנקלע לתאונה שנגרמה כתוצאה מרשלנות של אדם אחר ובכך נעצרה שיגרת חייו ושונתה לרעה לעיתים זמנית ובמקרים רבים לתמיד".

על אילו נזקים מקבלים פיצויים ומהם מרכיבי הפיצויים?

"יש נזק על הרכוש שזה החלק הקטן יותר מכיוון שרכוש זה משהו שניתן לאמוד די בקלות. החלק הגדול יותר של התיק הוא הנזק הגופני והנפשי. כאב וסבל הם משהו שאין להם מחיר. התפקיד הכי גדול שלי הוא לשכנע את חברות הביטוח ועורכי הדין שלהם שהסבל והכאב של הלקוח הם הרבה יותר משמעותיים ממה שהם מעריכים ומציעים ללקוח שלי".

לדברי עורך הדין וינברג, סכום הפיצויים מורכב ממספר חלקים:

טיפול רפואי – מטרתו לכסות את עלויות הטיפולים הרפואיים המידיים שנדרשו בגין התאונה, אשפוזים, בדיקות שונות, מומחים, ניתוחים, שיקום, תרופות וכו'.

עזרה סיעודית  – כיסוי עלויות מטפלים סיעודיים וציוד סיעודי לסוגיו כמו קביים, הליכונים, כיסאות גלגלים או ציוד אחר המשמש את נפגע התאונה.

אבדן כושר עבודה –  בגין אבדן כושר עבודה ופיצוי על אבדן השכר העתידי ועל הפסדים שנוצרו בדיעבד.

כאב וסבל – מעבר לנזק הכספי הרב שנגרם כתוצאה מתאונת דרכים, ישנה עילה לפיצויים על נזקים אחרים המסתמכים על עגמת הנפש והסבל שנגרם לנפגע ומחושב לפי קריטריונים שונים כמו אחוזי הנכות, נזק נפשי ופסיכולוגי, גילו של המטופל ,ימי האשפוז והשיקום וכו׳.

 

 

האם הנזק חייב להיות משמעותי?

"לא. הכאב לא צריך להיות חמור מאוד כדי שתהיה זכות לתבוע. זה יכול להיות אפילו כאב קטן שמציק לנו בשגרת החיים. לא מגיע לאף אחד לסבול מרשלנות של אדם אחר גם אם זה כאב קל".

אז מה עושים? מה השלבים לטיפול בתיק?

"כשמגיע אלי לקוח אני בודק קודם כל שיש מקור ממנו יכול להגיע הפיצוי עבורו, שיש ביטוח".

עורך הדין וינברג אומר שמכאן הדברים תלויים בעורך הדין שמטפל בלקוח. ישנם עורכי דין רבים שלא מלווים את הלקוח בכל השלבים אותם הוא צריך לעבור ושולחים אותו לעשות הכל לבד כולל מציאת רופאים ומומחים. אך עבור וינברג גם שלב הטיפול ומציאת רופאים עבור הלקוח הם חלק חשוב ובלתי נפרד מהטיפול בתביעה.

 "אני עוזר להם למצוא רופאים שיטפלו בבעיות הרפואיות שלהם אם זה אורתופד, נוירולוג, כירופרקט, פיזיותרפיה, MRI, ניתוחים. בשלב ראשון חשוב למצוא רופאים שיאבחנו את מצבם ושיטפלו בפגיעות ובכאבים".

אבל רופא עולה כסף ולא לכולם יש את הסכומים הנדרשים.

"הם לא משלמים על שום טיפול. אני מקשר אותם עם מומחים שמטפלים בהם ללא תשלום מיידי ,אלא רק לאחר סיום התביעה וקבלת התשלום מחברת הביטוח. התשלום עבור כל הטיפולים מגיע מחברת הביטוח. למעשה, זהו נושא חשוב שהרבה אנשים אינם מודעים לו וחוששים ללכת לטיפול כי אין להם אפשרות לשלם עבור הטיפולים האלו, במיוחד אם מדובר בטיפולים יקרים ומתמשכים. לי, באופן אישי, חשוב לעזור להם ולהפנות אותם לרופאים לקבלת עזרה רפואית תוך כדי הטיפול בתביעה".

למה לא לחכות עם הטיפולים עד לסיום התביעה או עד להגעה להסכם פשרה?

"דבר ראשון הבריאות חשובה מכסף והזנחה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך. בנוסף לכך, רק כשמסיימים את הטיפולים יודעים באמת מה גודל הנזק שנגרם והאם זה נזק נקודתי, זמני או נזק מתמשך ולטווח ארוך. זה האינטרס של הלקוח להמתין לסיום הטיפול ואז לאמוד את כל הנזקים ולהגיש את דרישות סכום הפיצויים לחברות הביטוח. ברגע הזה אני מיידע את הביטוח שאנו מוכנים להגיע להסכם פשרה עם הלקוח שלי ומהו הסכום הנדרש".

עד כמה הטיפולים והאבחון חשובים לתביעה?

עורך הדין וינברג נזכר בכמה תיקים ומעיד מניסיונו "ישנם מצבים שבתחילה הכאבים של הלקוח לא הורגשו בכל עוצמתם אבל עם הזמן מתברר שהנזק הוא רציני יותר והלקוח אף נזקק לניתוח. לכן חשוב מאוד לא לזלזל בטיפולים הללו".

לדבריו, יש לקוחות שבאים לייעוץ לאחר שכבר חתמו על הסכם פשרה עם חברת הביטוח. בדיעבד התברר להם שהסכום שקיבלו לא כיסה את הנזק שנוצר כתוצאה מהתאונה. "בדרך כלל אין מה לעשות במקרים כאלו. חברות הביטוח תמיד ינסו להקדים ולהציע סכום נמוך למבוטח שעבר תאונה לפני שעורכי הדין נכנסים לתמונה מכיוון שאם המבוטח חותם על ההסכם איתם לא ניתן לבוא אליהם בתביעות לאחר מכן. זו ההזדמנות שלהם לסגור עניין לפני שמתגלה מלוא הנזק שלעיתים מתברר כנזק רציני הרבה יותר ממה שנראה בתחילה".

אז מה כדאי לעשות במקרים כאלו?

"אני מציע בכל מצב, גם אם מדובר בתאונה קלה, לדבר עם עורך דין לפני שמדברים עם הביטוח. אפילו השאלות שחברות הביטוח ישאלו אתכם מיד לאחר התאונה יהיו מכשילות כדי לשרת אותם ולא את הלקוח. זכרו תמיד שחברת הביטוח היא עסק רווחי והם עובדים כדי להרוויח והאינטרס שלהם זה לשלם כמה שפחות. הם מומחים בזה והלקוח צריך מומחה שמכיר את כל החוקים והטריקים שלהם. היו מקרים שאדם נפגע בתאונה קלה, ובשיחה עם נציג חברת הביטוח, נשאל על רמת הכאב באותו הזמן והוא ענה בכנות שהכאב מינורי. הם הקליטו את השיחה (בהסכמת הלקוח) והשתמשו בה נגדו. כשהכאבים בגב ובעורף מהמכות היבשות שקיבל המשיכו ואף החמירו לא היה מה לעשות , כי הביטוח תמיד יטען שזה לא קשור לתאונה ויש להם את ההקלטה שמוכיחה שהמבוטח טען שהוא בסדר. לכן לא משנה אם מדובר בתאונה קשה או תאונה קלה חשוב קודם לדבר עם עורך דין".

 

FLORIDA RECORD

 

מה המשמעות של הסכמי הפשרה?

"בדרך כלל זה אומר שאם מגיעים לפשרה עם חברת הביטוח אי אפשר לתבוע אותם בעתיד. לפעמים הם לא מוכנים לתת את הסכום שהלקוח דורש ונותנים סכום נמוך יותר וכאן מתחיל המשא ומתן. בשלב הזה יהיו עורכי דין שיוותרו ויתפשרו על סכומים קטנים יותר ממה שדרש הלקוח כי עבורם זה טרחה מיותרת להילחם על עוד 5,000 דולר. אני מאמין שעד שהלקוח שלי לא מרוצה ולא קיבל את מה שהוא צריך עבור הטיפולים והסבל שלו, אין שום סיבה לוותר. טיפלתי בהרבה תיקים שהפנו אלי קולגות שלי כתיקים ״בלי סיכוי״ וברוב המקרים ניצחתי את התיק והוצאתי הרבה מעבר למצופה. אני לא חושש לעמוד לצד הלקוח גם מול החברות הכי גדולות. להיפך, אני נהנה מהאתגרים בתיקים האלו כי אני בטוח בעצמי וביכולות שלי והסיפוק הכי גדול שלי הוא כשאני מצליח להוציא סכומים גדולים יותר ממה שהלקוח ציפה.

אם לא מצליחים להגיע לפשרה אני לוקח את זה לשלב הבא, שזה הגשת תביעה לבית משפט. זה תהליך ארוך אבל לעיתים קרובות עצם הגשת התביעה מספיקה כדי לשכנע את חברת הביטוח שאני נחוש ומוכן ללכת עד הסוף עם הלקוח שלי , ואז הם לרוב נכנעים ומגיעים לפשרה שהיא גם לשביעות רצוננו. זה מה שצריך לדרוש מעורך הדין שמטפל בתביעה, שילך עד הסוף ויחשוב על טובת הלקוח".

בנוסף לתאונות דרכים ישנן עילות נוספות לתביעות נזיקין: רשלנות רפואית, נפילות, חבלות למיניהן, יש שוני בין תיק של תאונה או תיק של נפילה כתוצאה מרשלנות?

"זה בהחלט שונה מתיק של תאונות. יותר קשה להוכיח אשמת רשלנות ונזק בתיקים כאלו. התפקיד שלי הוא להוכיח שהתאונה נגרמה עקב רשלנות ולא באשמת הלקוח. זה דורש הרבה מחקר ,למידת החוקים הקשורים למהות ומקום התאונה וקבלת חוות דעת ממומחים.  במצב כזה אנחנו נלחמים פעמיים. פעם אחת להוכיח מי אשם ופעם שניה להוכיח את מידת הנזק, הסבל והכאבים של הלקוח".

היו מקרים שסירבת לייצג מישהו שהרגשת שאין לו תיק?

"ישנם מקרים כאלו. אני תמיד אומר לפונים אלי את האמת. אני לא ממציא ולא מנסה לדחוף תיק אם אין בסיס לתביעה. אני נותן התייעצויות חינם לכל מי שמעוניין אבל אני תמיד אומר להם שאני מאמין בחוקים ובאתיקה המקצועית. אני אף פעם לא אייצג אנשים שאני יודע שמשקרים. כבר בשיחת הטלפון הראשונית אני יכול להגיד אם יש או אין תיק. מי שלא באמת סובל בדרך כלל לא יתמיד בטיפולים ואז אין תביעה לחברת הביטוח. אני רוצה לעזור לאנשים שבאמת סובלים לקבל את מה שמגיע להם.

אני עושה את התפקיד שלי אבל חשוב שהלקוח יעשה את שלו, כלומר: יעשה בדיוק מה שהרופאים מורים לו לעשות ויתמיד בטיפולים.  זו ההוכחה שבאמת יש ללקוח בעיות רפואיות, שיש נזק ושהיתה רשלנות. זה מהווה הוכחה לחברת הביטוח שיש פגיעה לגיטימית".

 

 

נכון שיש סטיגמה לא טובה על עורכי דין לענייני נזיקין?

"אני אוהב להשוות את המקצוע שלי לשוטרים. יש הרבה שלא אוהבים שוטרים ,הם נותנים דוחות ולא מתיחסים יפה. אבל ברגע של מצוקה כשמחייגים 911 פתאום מבינים את החשיבות של עבודתם ושהם שם כדי לעזור לנו ברגעים קשים. במקצוע שלי זה אותו הדבר. כשיש תאונה או בעיות אחרות וצריך להילחם בחברות הביטוח או בנקים או כל גוף אחר ויוצאים מנצחים ועם פיצוי הולם אז מבינים את הצורך בנו.

אני לא תמים. אני יודע שיש עורכי דין לא אמינים שיעשו הכל למען כסף גם אם זה לא חוקי כמו למשל לתמרן את הלקוח שלהם לשקר, להגיד שיש להם כאבים גם אם אין להם כאבים. בכל תחום יש אנשים לא טובים. אין מישהו ששונא את עורכי הדין האלו יותר ממני, הם עושים לי את החיים יותר קשים. כי גם בתיקים לגיטימיים אני צריך לעבוד קשה יותר כי תמיד יוצאים מנקודת הנחה שכולם משקרים וזה מוציא שם רע למקצוע. התפקיד שלי הוא להתגבר על זה ולהראות שהנזק של הלקוח שלי הוא אמיתי ולגיטימי".

מה היית ממליץ לעשות כדי למנוע את מצב שאין כסף עבור הטיפולים?

"כנראה שלרובכם יש ביטוח בריאות וזה חשוב מאוד. ביטוח בריאות מכסה חלק גדול מהחשבונות הרפואיים שלכם, אבל אם תהיו מעורבים בתאונת דרכים, ביטוח הבריאות לא ישלם לכם על אובדן ימי עבודה, כאב וסבל ואת הנזק העתידי. את כל הדברים האלה יכסה ביטוח הרכב. הבעיה היא שבקליפורניה, פוליסת המינימום עומדת על 15 אלף דולר וזה מכסה בקושי תאונות קלות מאוד ולכן אני ממליץ על מינימום של 100 אלף דולר כיסוי כי מניסיון זה המינימום הנדרש במקרים שמצריכים טיפול".

מה המכשולים שיכולים להיות בדרך במקרה של תאונה?

"יש מקרים של תאונות שלא ברור מי האשם בתאונה ואם אין עדים מאוד קשה להוכיח. כמו כן רוב האנשים משקרים בתאונות וטוענים שאינם אשמים  כדי לחסוך לעצמם את העלייה בפרמיה של הביטוח והנקודות. אני ממליץ מאוד להוסיף לפוליסה סעיף שנקרא  UM (Uninsured and underinsured motorist coverage) שזה ביטוח צד שלישי למקרה שלצד הפוגע אין ביטוח או הביטוח שלו נמוך. זה חשוב ביותר כדי שבמקרה של תאונה עם נהג שאין לו ביטוח או הפוליסה נמוכה ,הסעיף הזה יכסה את כל הנזקים שנגרמו לכם הרפואיים, נזקי רכוש ובעיקר סבל וכאב. מה שכדאי לדעת זה שיש חוק בקליפורניה שאוסר על חברות הביטוח להעלות לך את הפרמיה אם נאלצת להשתמש בכיסוי הזה עקב העובדה שלנהג הפוגע לא היה ביטוח.

אני ממליץ לאנשים לא לחכות לתאונה שתתרחש אלא לעבור על הביטוח שלהם ולוודא שיש להם ביטוח מקיף שיכסה הכל כולל - UM - צד ג'. בקליפורניה המינימום החוקי הוא כיסוי של 15 אלף דולר, אבל לא להסתפק בזה. אל תסמכו שיהיה לנהג הפוגע ביטוח או כיסוי מספק. אל תחסכו בנושא הזה ,תדאגו לעצמכם ותרכשו כיסוי ביטוחי גבוה. תבדקו חברות ביטוח נוספות כדי לראות שאתם מקבלים את הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. אני תמיד שמח לעזור ולייעץ ללא תשלום בנושא הזה ולבדוק אם יש לפוליסה כיסוי ביטוחי מספק".

האם יש חשש ללקוח שאין לו אישורי שהייה בארה"ב?

"שאלה חשובה מאוד מכיוון שיש הרבה אנשים שנמצאים פה בצורה לא חוקית ולכן מוותרים על הגשת תביעה בגלל החשש מרשויות ההגירה. אז חשוב שיידעו שאלו הן שתי רשויות נפרדות שמטפלות בדברים שונים ואין קשר ביניהם. זה לא משפיע על מצב ההגירה ולכן אין צורך לחשוש לתבוע במקרה של תאונות. גם אם אין לכם את כל האישורים הנדרשים בעניין ההגירה, עדיין מגיעות לכם כל הזכויות כמו כל אדם שעבר תאונה בארה"ב. טיפלתי בתביעות רבות של לקוחות ללא אישורי הגירה ואפילו בישראלים שהיו פה בביקור ,נפגעו בתאונה וחזרו לארץ.  המשכתי את הטיפול בתביעה עד הזכייה וקבלת הפיצוי".

ומה עם התשלום עבור שכר עורך הדין? יש אנשים החוששים מההוצאה הכספית הקשורה בתביעה?

"אין שום חשש. הלקוח לא משלם כלום עד סוף התביעה, ויותר מזה, רק אם התביעה הצליחה. ממש כמו בעניין הטיפולים הרפואיים הכסף ישולם מהביטוח".

 

Monkey Business©

 

לסיום: טיפים חשובים

עורך הדין יוני וינברג אומר שכל אחד צריך לדעת כמה דברים בסיסיים כדי להכין עצמו למקרים של תאונת דרכים ותאונות אחרות כמו למשל במקום העבודה, בבתי עסק ואפילו ברחוב.

"כהקדמה התאזרו בסבלנות, אל תמהרו לפעול, אל תמהרו לתבוע ו/או לסגור הסדר מול חברת הביטוח.

 שנית לעולם אל תתנהלו בלי ליווי צמוד של עורך דין. אורך רוח וייעוץ משפטי צמוד: אלה שני כללי הזהב- שיבטיחו פיצוי מלא ונרחב ומיצוי מספק של זכויותיכם". לדבריו, יש כמה דברים נוספים שיכולים לסייע לכם.


תיעוד התאונה: עד כמה שהדבר אפשרי, חשוב לצלם את אזור התאונה, את הרכבים מיד לאחר התאונה. יש לרשום את פרטי בעל הרכב, את פרטי הרכב ופוליסת הביטוח. אם היו עדים במקום לקחת מהם פרטים.

בדיקה רפואית: גם אם על פניו נראה כי "הכל בסדר", יש לגשת מיד לבית החולים לקבלת בדיקה וטיפול רפואי ולוודא שיהיה תיעוד מלא של הפגיעות מהתאונה. תיעוד זה ישמש למעשה כמסמך רשמי כתוב הנכתב בסמיכות למועד התאונה וחשוב לדייק בו.

שמירת מסמכים: חשוב לתעד ולשמור את כל ההוצאות הנלוות: אישורי אשפוז, קבלות על תרופות, מרשמים, אישורי מחלה וכל תיעוד על ההוצאות וההפסדים הכספיים בגין התאונה.

משטרה: במידה והיה שוטר באירוע יש ליצור קשר עם המשטרה לוודא הוצאת דו"ח תאונה. 

קחו אחריות: השקיעו במצלמת רכב. זה לא יקר ואין עדות טובה יותר מאשר וידאו שנלקח בזמן אמת.

כלל הזהב: אף פעם לא לדבר עם חברות הביטוח לפני שדיברתם עם עורך דין. הם עלולים להשתמש נגדכם במה שתגידו.

עצה אחרונה: איך לבחור את עורך הדין המתאים?

"קודם תשאלו חברים ומשפחה ונסו להגיע למישהו מומלץ מניסיון אישי או דברו עם כמה עורכי דין ונסו לחוש תוך כדי השיחה אם הוא סבלני ונעים. כי בסוף הרבה יודעים את החוקים אבל יותר חשוב שיתנו לכם את הזמן, שיקשיבו ויענו על כל השאלות בסבלנות ונחת. כדאי אפילו לשמור טלפון של עורך דין מומלץ כדי שבשעת הצורך ובשעה שאתם בכאבים ובהלם תוכלו להתקשר מיד ולקבל הדרכה שתעזור להוריד את הלחץ והבלבול בזמן אמת.

אני מאוד אוהב את המקצוע שלי כי יש בזה סוג של שליחות. אני השליח של הנפגע שסומך עלי לייצג אותו ולהשיג עבורו את הפיצוי המלא והמרבי. לכן זה לא משנה לי מה גודל התיק ,לקוח הוא לקוח והיחס הוא אותו יחס. תמיד אפשר להרים טלפון ולהתייעץ איתי ללא תשלום. אני נותן יחס אישי ,תמיד זמין ומקשיב לכל לקוח עד הסוף. אני חושב שזה חלק חשוב בלהיות עורך דין שמטפל בתחום כל כך נוקשה ומאתגר".

 

ליצירת קשר עם עורך הדין יוני וינברג:

818-697-1079

YoniWeinberg.com

Law Offices of Yoni Weinberg

11601 Wilshire Blvd.

Suite 500

Los Angeles, CA 90025

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE