הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלכסנדריה אוקסיו-קורטז חוששת שטראמפ יכניס אותה לכלא אם ינצח בבחירות
חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז מביעה חשש כי אם דונלד טראמפ יזכה בבחירות בנובמבר, הוא יפעל להכניס אותה לכלא. היא מאמינה כי כהונה נוספת של טראמפ תוביל לרדיפה פוליטית והחרפת המתקפות על הדמוקרטיה האמריקאית

חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז הביעה את חששה כי אם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ינצח בבחירות בנובמבר, הוא ינסה להכניסה לכלא.

אוקסיו-קורטז שיתפה את דאגותיה בפודקאסט On with Kara Swisher עם המנחה קארה סווישר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה נשמע מטורף, אבל לא הייתי מופתעת אם האיש הזה ינסה להכניס אותי לכלא," אמרה. "הוא פשוט יצא מדעתו. כל הקמפיין הקודם שלו היה סביב 'לנעול אותה'. זה המוטו שלו", אמרה בהתייחס להילרי קלינטון.

אוקסיו-קורטז הדגישה כי טראמפ עשוי "לרדוף אנשים" אם ייבחר שוב לנשיא.

"אני לוקחת אותו במילה שלו כשהוא אומר שהוא הולך לרדוף אנשים. אני לוקחת אותו במילה שלו כשהוא מאיים על עיתונאים. אני לוקחת אותו במילה שלו", היא אמרה, "מה שראינו בנשיאותו הראשונה היה רק מבוא לכוונותיו האמיתיות. הוא למד מהטעויות שלו במינוי אנשי מקצוע, והוא לא יחזור על הטעות הזו בפעם הבאה."

כאשר נשאלה אם יש סיכוי לטראמפ לנצח בבחירות בנובמבר, אמרה חברת הקונגרס מניו יורק שהיא מאמינה שהוא יכול לנצח את ביידן.

"ללא ספק יש לטראמפ סיכוי לנצח. זו הסיבה שתמכתי בביידן מוקדם ואני תומכת בו בקול רם," היא אמרה.

"זה ברור לגמרי שאם דונלד טראמפ ינצח, אנו עומדים בפני פוטנציאל לפירוק הדמוקרטיה בארצות הברית, והשאלה מה יקרה לי או למפלגה הדמוקרטית היא בדיחה בהשוואה לשאלה מה יקרה למדינה שלנו."

בעוד שטראמפ הצהיר בעבר שהוא יהיה ה"נקמה" של תומכיו, הוא הבהיר לאחרונה בראיון עם שון האניטי ב-Fox News כי הוא אינו מעוניין להמשיך לפלג את המדינה.

"אין לי ספק שהם טועים," אמר טראמפ להאניטי. "זה חייב להיפסק, כי אחרת, לא תהיה לנו מדינה. תראו, כשזה ייגמר, בהתבסס על מה שהם עשו, תהיה לי כל הזכות לפעול נגדם, וזה קל, כי זה ג'ו ביידן ואתם רואים את כל הפליליות, כל הכסף שנכנס למשפחה ולו, כל הכסף הזה מסין, מרוסיה, מאוקראינה."

טראמפ התעקש אך כי אינו מחפש שום נקמה וכי הנקמה שלו תהיה בהצלחתו האלקטורלית.

27% לא
73% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE