הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלכס ג'ונס ייאלץ למכור את InfoWars
הפרשן האמריקאי ייאלץ למכור את הפלטפורמה שלו כדי לכסות עלות פיצויים בסך 1.5 מיליארד דולר שנפסקו נגדו

הפרשן הימני אלכס ג'ונס הסכים למכור את נכסיו במטרה לשלם קנס שהוטל עליו על ידי בית המשפט בסך 1.5 מיליארד דולר.

בין הנכסים של ג'ונס נמצאת חברת האם של InfoWars, פלטפורמה בה השתמש ג'ונס לשידור חדשות, דעות, חשיפת קונספירציות, והשמעת תיאוריות קונספירציה במשך למעלה משני עשורים.

ג'ונס הגיש בקשה לפשיטת רגל בשנת 2022, לאחר ששופט בקונטיקט הורה לו לשלם למשפחות קורבנות הטבח בסנדי הוק 1.5 מיליארד דולר פיצויים.

ג'ונס טען כי הירי ההמוני – בו הרג היורה 20 ילדים מבית ספר יסודי ושישה מבוגרים – היה מבוים על ידי ממשלת ארה"ב במזימה להנהגת חוקי נשק מחמירים.

בהגשות לבית משפט לפשיטת רגל בטקסס ביום חמישי, ביקשו עורכי הדין של ג'ונס להמיר את פשיטת הרגל לפירוק, מאחר ש”אין סיכוי סביר לארגון מחדש מוצלח” של חובותיו.

על פי מסמכי בית המשפט, הנכסים של ג'ונס לא יספיקו לכסות את הקנס בסך 1.5 מיליארד דולר.

עם זאת, משפחות קורבנות סנדי הוק הסכימו בשנה שעברה שג'ונס יוכל למכור את נכסיו במטרה לשלם מינימום של 85 מיליון דולר בעשר השנים הקרובות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בבקשה שהוגשה מוקדם יותר השבוע, ציינו המשפחות כי הן מעוניינות שג'ונס ימכור את חברת Free Speech Systems LLC, חברת האם של פלטפורמת InfoWars, אשר גם היא ביקשה הגנה מפני פשיטת רגל.

ג'ונס ייסד את InfoWars בשנת 1999, ועד 2017 קיבל האתר כ-10 מיליון ביקורים חודשיים – יותר מאתרים חדשותיים מרכזיים רבים.

בשידוריו הליליים ב-InfoWars, ג'ונס יצא בהתקפות נגד דמוקרטים, ליברלים, פוליטיקאים וארגונים גלובליסטים, פיננסיירים בינלאומיים וכל מי שהוא מאשים בניהול הסדר העולמי החדש – מערכת שלטון גלובלית רודנית שנחזתה כבר בשנות ה-60.

בראיון שנערך עם ג'ונס מוקדם יותר השנה, ציין העיתונאי האמריקאי טאקר קרלסון כי רבות מהתחזיות של ג'ונס – שמרכז הסחר העולמי ייהרס ב-2001, שהממשלה הפדרלית תנהיג חובת מסיכות במהלך מגפת הקורונה, ושתפרוץ “מלחמה ענקית” באוקראינה בפברואר 2022 – התגשמו.

בשידור של InfoWars בסוף השבוע שעבר, טען ג'ונס כי הדיפ-סטייט האמריקאי ארגן את הקמפיין המשפטי נגדו, והוסיף כי הוא "חסר אפשרויות נוספות".

בשידור ביום שישי, אמר ג'ונס כי InfoWars צפויה להיסגר בתוך מספר שבועות, אך ייתכן ש"ישיק מחדש" את הפעילות תחת מותג שונה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE