הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"להעמיד לדין את פאוצ'י": אילון מאסק מגיב לשקר הגדול של ארה"ב
בסתירה מוחלטת להכחשות של ד"ר פאוצ'י, סגן המנהל הראשי של ה-NIH הודה במימון מחקר נגיף הקורונה במכון ווהאן בסין לפני התפרצות המגפה

אילון מאסק קורא לעצור ולהעמיד לדין את ד"ר אנתוני פאוצ'י, מי שהוביל את מדיניות הקורונה בארה"ב ובעולם בכלל, זאת לאחר שבכיר מהמכון הלאומי לבריאות הודה במימון מחקר בווהאן לפני התפרצות המגפה.

"להעמיד לדין את פאוצ'י", צייץ המיליארדר, מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ושיתף תצלום של עמוד השער של ה'ניו יורק פוסט' עם תמונה של פאוצ'י לצד הכותרת 'שקרים חולים'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביום חמישי האחרון, סגן המנהל הראשי של ה-NIH, לורנס טבק, השתתף בוועדת המשנה של בית הנבחרים ואישר את מה שנחשב לתיאוריית קונספירציה – ממשלת ארה"ב מימנה מחקר מסוכן במכון ווהאן לווירולוגיה, אשר שינה את נגיף הקורונה זמן קצר לפני התפרצות המגפה בסוף 2019.

"ד"ר טבק, האם NIH מימן מחקר רווח-תפקוד במכון ווהאן לווירולוגיה?", שאלה הנציגה הרפובליקנית מאריזונה דבי לסקו. טבק ענה: "זה תלוי בהגדרה שלך למחקר רווח-תפקיד. אם את מדברת על המונח הגנרי, אז כן, עשינו את זה".

 

 

תשובתו של סגן המנהל הראשי של ה-NIH התנגשה עם ההכחשות הנוקשות של פאוצ'י עצמו. במאי 2021 למשל, פאוצ'י העיד בקונגרס האמריקאי כי "ה-NIH לא מימן מעולם ולא מממן כעת מחקר על רווח תפקוד במכון ווהאן לווירולוגיה".

אם הדבר יתברר כנכון, וארה"ב אכן מימנה וטייחה את מעורבותה בנגיף שהרג למעלה ממיליון אמריקאים – טענותיו של פאוצ'י, ששימש כיועץ הרפואי הראשי של הנשיא ביידן ולמעשה עיצב את חיי האמריקאים בשנות המגפה, הן למעשה עדות שקר.

כזכור, מסמכים רשמיים ותחקירים שונים כבר הצביעו על כך ש-EcoHealth Alliance השתמשה במענקים מהסוכנות של פאוצ'י כדי לממן ניסויים שנערכו בווהאן ושינו שלושה נגיפים של עטלפים, שלבסוף הפכו אותם להרבה יותר מדבקים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE