הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לקים קרדשיאן חושף: ״היא מרגישה נורא בעקבות המעשים של קניה״
על פי מקורב לכוכבת הריאליטי בעלה לשעבר והראפר קניה ווסט אשר נהג להראות לעובדים בחברה שלו תמונות עירום שלה גרם לקים להרגיש מובהלת ופגועה. ״היא ממש מרגישה מחוללת בעקבות המעשים שלו״, סיפר

נראה כי בחודשים האחרונים ומאז הגירושים המתוקשרים מקים קרדשיאן קניה ווסט בהחלט הולך ומסתבך. בין אמירות אנטישמיות, פוסטים מעוררי מחלוקות ברשתות החברתיות, וחשיפת תכנים אישיים ואינטימיים בנוגע לחיי הנישואים שלו, נראה כי הראפר המפורסם מעורר לא מעט נזק לקרובים אליו, ובעיקר לאם ילדיו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, מקורב לכוכבת הריאליטי חושף כי קימי מרגישה נורא, ובצדק. ״קים ממש נגעלת מהמעשים של קניה. היא מרגישה מבוהלת, מפוחדת ומחוללת. זה ממש קשה עבורה״, הסביר. עוד הוסיף ואמר כי בשלב זה קים פשוט מבינה כי זה עניין של זמן עד שקניה יפיל פצצה נוספת. 

כזכור, רק לפני מספר ימים עובדים בחברתו של ווסט דיווחו לראשונה כי קניה נהג להראות להם תמונות וסרטוני עירום של קים, מה שהוביל אותם לפנות למנהלים ולהתלונן על סביבת עבודה פוגענית. אחד העובדים אף חשף ואמר כי להרגשתו הייתה זו טקטיקה של ווסט לבחון את הגבולות של העובדים שלו. 

נראה כי למרות שהשניים כבר התגרשו באופן רשמי ואף חתמו לאחרונה על הסכם הגירושים באופן סופי ופומבי, הדרמה רחוקה מלהגיע לסיום. כאשר בכל פעם מחדש קניה מצליח לטרוף את הקלפים ולעורר סערה לא רק ברשת, אלא בקרב משפחתו וחבריו. 

32% לא
68% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE