הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגזים עם הבוטוקס: הלוק החדש של סיימון קאוול מעורר דאגה בקרב המעריצים
שופט הריאלטי הצליח להדאיג לאחרונה את קהל העוקבים שלו כאשר פרסם סטורי חדש בעמוד האינסטגרם שלו ובו הוא מציג פנים מתוחות ומשונות במיוחד שמרמזות על קצת יותר מדי ניתוחים

סיימון קאוול הינו ללא ספק אחד משופטי הריאליטי המוכרים והמיתולוגיים ביותר, כזה המונה קהל מעריצים ועוקבים העומד על עשרות מיליונים. לאחרונה, שיתף קאוול סטורי חדש בו הוא מופיע ומציג לוק שונה לגמרי, כמעט בלתי מזוהה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתמונה המדוברת נראה השופט עם עור פנים מתוח במיוחד, מבריק, וחזר חיים. במילים אחרות, לא הלוק שהמעריצים רגילים לראות. כמובן שהסטורי של קאוול הצליח לעורר סערה ברשת, וגרם למיליוני מעריצים לדאוג לשלומו ולמצבו. לצד זה, קיבל שופט ״בריטניה גוט טאלנט״ גם לא מעט תגובות חריפות.

״מה קרה לפנים שלו?״, ״הוא לגמרי הגזים עם הניתוחים״, ״הוא כבר לא יכול לחייך״, ״כמעט ואי אפשר לזהות אותו״, הן רק חלק מהתגובות להן זכה השופט המיתולוגי. כידוע, בשנים האחרונות השיל קאוול ממשקל גופו עשרות קילוגרמים, זאת לאחר שעבר תאונת אופניים קשה ליד ביתו אשר במאליבו.

סיימון נאלץ לעבור סדרה של ניתוחים, אשר הלכו והסתבכו, בעיקר סביב ניתוח איחוי חוליות שנאלץ לעבור. השופט אף היה מרותק למיטתו במשך שישה חודשים, אך מאז הצליח לעמוד חזרה על הרגליים, להציע נישואים לבת זוגו ואם ילדיו, ולהמשיך לתפקד כשופט האהוב ביותר בתוכנית הריאליטי.

71% לא
29% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE