הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כיצד להשקיע נכון המדריך למתחיל
לשירה דן יש מטרה בחיים, להפוך את לקוחותיה לעשירים והיא עושה את זה באמצעות מציאת השקעות נדל"ן משתלמות שמניבות עבורם הכנסה חודשית קבועה. בניגוד למה שנוטים לחשוב, ממש לא צריכים להיות עשירים על מנת להתחיל להשקיע בנכסים ולראות את ההון שלך גדל, צריך רק את האדם הנכון שיראה לכם איך

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אשת הנדל"ן שירה דן לוקחת את המקצוע שלה כשליחות על מנת להעשיר את חשבון הבנק של לקוחותיה ולעזור להם לראות את הכסף שלהם גדל באמצעות השקעות נכונות.

האישה הנמרצת, נשואה ואם לארבעה ילדים, הגיעה ללוס אנג'לס לפני שמונה וחצי שנים ומייד השתלבה בתחום הנדל"ן במשרדי Equity Union באנסינו. בשנה שעברה הצליחה שירה למכור נכסים ב-40 מיליון דולר ולהניב רווחים רבים ללקוחותיה.

 "בעלי כבר 18 שנה בתחום הקונסטרקשן, עוד בארץ הוא היה בונה חנויות מיוחדות בקניונים גדולים ובתים גדולים ויפים. אני עבדתי בארץ כעורכת דין וגם בנדל"ן, תחום שתמיד היה קרוב אלי. כשהגענו לכאן היינו זוג צעיר שרק התחתן וכאן נולדו כל ארבעת הילדים, הגדול הוא בן חמש והקטן בן שנתיים וחצי".

שירה השקיעה בעצמה בנכסים כשעברה ללוס אנג'לס ונדהמה מהפוטנציאל האדיר הטמון בהשקעות בעיר. מהר מאוד היא הבינה שזה מה שהיא רוצה לעשות, לעזור  ללקוחות למצוא נכסים שיניבו להם רווחים ויעזרו להם לצאת לפנסיה מבלי לדאוג יותר מדי לפרנסה.

"אני יושבת עם הלקוח ומלמדת אותו כיצד להשקיע נכון ובמה, תוך כדי הצגת מספרים ותוכנית פעולה. האם כדאי לו להשקיע ב- Multi Family Home או לקחת בית פרטי ולהפוך אותו ל- Multi Family וכדומה. יש לי ידע עשיר בתוכניות תמחור, מה שעוזר ללקוחות לעשות את ההחלטות הנכונות עבורם".

האם צריך לבוא עם סכום גדול של השקעה או שניתן להתחיל גם בקטן?

"לא חייבים להיות בעלי ממון כדי להתחיל. היו לי לקוחות שהתחילו להשקיע עם 120 אלף דולר ובזכות השקעה וניהול נכון, הם הצליחו לעשות רווחים מאוד יפים. חלקם חזרו לארץ עם ממון שאיפשר להם להפסיק לעבוד וחלקם נשארו כאן והמשיכו להשקיע בנכסים.

יש לי לקוחות רבים שהפכתי אותם למאוד עשירים. החלום של כולנו הוא חופש כלכלי וזוהי בדיוק המטרה שלי כשאני עוזרת להם להשקיע נכון".

האם צריך לשלם לך עבור הייעוץ?

"ממש לא. לא צריך לשלם בעצם מאום כי מי שמשלם באחוזים זה המוכר ולא הקונה".

אז נשמע שאת נותנת שירות ייעוץ בנוסף על היותך סוכנת נדל"ן

"בהחלט. אני יודעת לזהות את ההשקעה טובה עבור הלקוח או לא. גם אם אני צריכה להמשיך לחפש, אני לא אתפשר ולא אמליץ ללקוח שלי לקנות משהו שאני לא חושבת שיהווה עבורו השקעה נכונה. כשאני התחלתי את דרכי בריל אסטייט החלום שלי היה שמישהו יעזור לי, יקח לי את היד וילמד אותי, ולא היה לי מישהו כזה, ולכן היום אני שואבת סיפוק מזה שאני עוזרת לאחרים לדעת להשקיע נכון".

אני בעצמי חשבתי להשקיע בקניית דירה והשכרתה, מה את חושבת?

"בשום פנים ואופן לא. כמה רווח כבר תוכלי לקבל מהשכרת דירה אחת? למה לא לקנות למשל בית שעליו ניתן לבנות גסט האוס או להפוך את הגראג' לעוד חדר ולהשכיר אותו. תוכלי לעשות הרבה יותר רווח בצורה כזאת. זה אגב בדיוק מה שאני עושה, יושבת עם הלקוחות ובונה תוכנית, מה כדאי לקנות, איפה כדאי להשקיע, לפצל את סכום ההשקעה ולקנות שני נכסים במקום אחד.

הקונספט שלי כסוכנת נדל"ן שונה מקונספט של סוכנים אחרים שפשוט מחפשים נכס שהלקוח שלהם מבקש לקנות ותו לא, אני מחפשת עבור הלקוח משהו שיניב לו רווחים, לייצר לו כסף מההשקעה.

שירה בנאום קבלת פרסים של EQUITY UNION על מכירות בו זכתה כסוכנת המצליחה ביותר

המטרה שלי היא להפוך כל אדם שנמצא אתי למיליונר. אני הולכת לישון בידיעה שנתתי מעצמי כדי שהוא יצליח".

איפה את ממליצה לרכוש נכסים?

"תלוי, יש אזורים שכדאי להשקיע ב- Multi Family ויש כאלו שעדיף לקנות בהם בתים עם אדמה. בעיקרון, ככל שאחוזי ההחזר גבוהים יותר, כך הסיכון גבוה יותר אבל לכן זה תלוי בבן אדם. אם בן אדם רוצה לבטח את עצמו הוא צריך להשקיע באזורים חמים יותר, ההשקעה שלו אז תהיה אולי גדולה יותר אבל הוא יכול להיות בטוח שתמיד יוכל להשכיר את הנכס ושהנכס ישביח את עצמו עם השנים".

האם הלקוחות שלך מנהלים את הנכסים האלו בעצמם?

"לרוב כן, אם מישהו רוצה להפוך את הנכס ל- Airbnb אני מחברת לו חברה שיכולה לנהל לו את זה".

את משקיעה עבור לקוחותיך רק בלוס אנג'לס?

"לא רק, התחלתי להתרחב גם לישראל עם עסקאות מיוחדות ויש לי כמה עסקאות בפלורידה".

כמה אחוזי רווח מניבים ההשקעות ללקוחותיך?

"בין 8-12 אחוז בשנה".

אם יש לי למשל 200 אלף דולר, האם היית ממליצה לקנות נכס אחד או לחלק את הסכום לכמה נכסים?

"הייתי מחלקת למספר נכסים, בצורה זאת תוכלי להגדיל את הרווחים שלך".

אבל האם לא קשה לקבל הלוואה? במיוחד כשיש לך כבר בית ומשכנתא ואתה הולך להשקיע בעוד שני נכסים?

"יש דרכים שהרבה סוכנים לא מודעים להן ודרכן ניתן לקבל הלוואה. צריך לחשוב מחוץ לקופסא. היו לי כמה לקוחות שלא האמינו שיצליחו לקבל משכנתא כי היתה להם כבר אחת או שתיים והצלחתי לעזור להם בכך".

האם ניתן היום לקבל דילים טובים בגלל שהריביות עלו וממשיכות לעלות?

"באופן יחסי הריביות עדיין נמוכות, אבל כן הן התחילו לעלות ובזכות כך ניתן להוריד נכסים בהם מעוניינים הרבה מתחת למחיר.

המרקט היום במקום טוב יותר עבור קונים. פעם היית מפרסמת נכס והוא היה נחטף תוך כמה ימים, פתאום זה לא כל כך מהיר ולוקח שלושה שבועות למכור. המוכר נכנס לפאניקה, למרות שמדובר במרקט רגיל, ומוכן להוריד. עכשיו חתכתי עסקת קניה ב-350 אלף דולר".

דניאלה, אחת מלקוחותיה של שירה, מספרת: "הגעתי לשירה לפני חמש שנים בעקבות המלצה של חברים שהשקיעו אתה בנכס אחד והמשיכו להשקיע אתה בנכסים נוספים והצליחו להכפיל ואף לשלש את השקעתם.

חשבתי לקנות משהו קטן ולהשכיר. הכסף שכב אצלי בבנק שנים ולא קיבלתי עליו שום דבר כי מי מקבל היום ריבית מהבנק.

לאחר שישבתי עם שירה והיא הציגה בפני את האופציות השונות, החלטתי ללכת על House Flipping, משהו שבכלל לא חשבתי עליו בעבר. אחרי שמצאנו את הבית הראשון שלי, שיפצתי והשכרתי אותו, נפתח לי התיאבון. בזכות הרווחים שעשיתי, הצלחתי לקנות עוד שני בתים ולעשות להם פליפ ולמכור אותם בכמעט פי שניים ממה שקניתי אותם.

לפני שפגשתי את שירה, רק פינטזתי לעשות את זה, לא היה לי אומץ. הייתי צריכה מישהי כזאת לידי שתעודד ותדחוף אותי לעשות את הצעד הזה".

 

SHIRA DUNN

REALTOR | DRE #02100807

      424.653.0560

      [email protected]

13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE