הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה קורה: קלואי קרדשיאן חושפת לראשונה את הבייבי החדש
כוכבת הריאלטי אשר הביאה לעולם לאחרונה ילד נוסף באמצעות פונדקאית, החליטה סוף-סוף להעניק למיליוני המעריצים את מה שחיכו לו, תמונה ראשונה שלה עם בנה השני והמתוק. ״עכשיו אני יכולה להתחיל ליהנות מהחיים עם שני ילדים״, כתבה

חודשיים לאחר שהפכה באופן רשמי לאמא לשניים, החליטה כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן לחשוף לראשונה את הבייבי הטרי, זאת עשתה כמובן בפרק הבכורה של העונה השנייה של ״הקרדשיאנס״. בפרק אמרה קלואי כי מדובר על המתנה הכי יפה ומרגשת בחייה. ״אני אסירת תודה״, הוסיפה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קימי, אחותה של קלואי, הצטרפה לבית החולים על מנת לקבל את פניו של הבייבי החדש, ואף העניקה לו את הנשיקה הראשונה. ״הוא ממש דומה לטרו״, אמרה קים, והתכוונה כמובן לבתה הבכורה של אחותה, בת הארבע, שהפכה לראשונה לאחות גדולה.  

כזכור, ההודעה על בייבי חדש הצליחה להפתיע את קהל המעריצים של קלואי, ואף את הביצה כולה, זאת לאור העובדה כי טריסטן בגד בקלואי מספר פעמים, ואף הכניס להריון את האישה איתה ניהל רומן לאחרונה. קלואי אף הגדילה ואיפשרה לבן זוגה הבוגדני לשעבר להגיע לבית החולים. ״הוא לא יקל את הרגע הזה בחזרה לעולם, הרשתי לו לבוא״, אמרה.  

כוכבת הריאליטי אמנם חשפה את הבייבי אך לא את שמו, ובכל זאת, הסכימה להעניק רמז למעריצים ואמרה כי שמו יתחיל באות ״T״. קריס ג׳נר, המאמא של המשפחה, התבדחה ואמרה כי אפשר לקרוא לתינוק טראוויס, וכך לקבל שלושה במשפחה. כידוע, שמות בני הזוג של קורטני וקיילי הם טראוויס.



27% לא
73% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE