הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר המעבר לטירת וינדזור: הנסיך וויליאם חוגג 40
למרות שבחודשים האחרונים מי שמתכונן לקראת מלכותו העתידית הוא הנסיך צ׳רלס, בנו הבכור הוא דווקא האהוב מכולם ונחשב בעיניי הבריטים כהבטחה לעתיד טוב יותר, אך האם וויליאם יצליח לעמוד בציפיות?

זמן קצר בלבד לאחר שעבר הנסיך וויליאם ומשפחתו לטירת וינדזור, הוא חוגג 40, כשהוא נמצא הכי קרוב שהיה אי פעם לסבתו האהובה, המלכה אליזבת. הנסיך האהוב נולד אי שם בשנת 1982 לנסיך צ׳רלס והנסיכה דיאנה, וכבר מילדות ידע לאיזה נעליים הוא נכנס, ובהתאם לכך הנתנהג כנסיך למופת, כזה שמוכן להיות יורש העצר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, מאז עברו לא מעט מים בנהר, והמלכה אליזבת בהחלט הצליחה להפתיע את העולם כולו בשנים הארוכות שהיא ממשיכה בכהונתה ובכך מכתירה את בנה, צ׳רלס, כנסיך שחיכה הכי הרבה זמן לכתר. כזכור, בחודש מרץ האחרון, טסו וויליאם וקייט לסיור מלכותי בקריביים, אשר הצליח לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת, ולא מעט ביקורות.

כידוע, לאחרונה המשפחה כולה, ביניהם גם הנסיך וויליאם התכנסו לכבוד חגיגות ה-70 שנה למלוכה של המלכה אליזבת, מה שהצליח לעורר לא מעט מתח במשפחה, ובעיקר, הרבה סקרנות ועניין סביב התמונות וההתרחשות, מול המפגש של וויליאם ואחיו, הנסיך הארי. אך כפי שאנו כבר ידועים, הכל בסופו של דבר התנהל ללא דרמות מיותרות.



8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE