הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הולכת ומסתבכת: תביעת הענק של היילי בולדווין
הדוגמנית הצעירה ואשתו של הזמר ג׳סטין ביבר הציגה ליין טיפוח עם שם זהה לחברת אופנה מוכרת וכעת מייסד החברה חושף כי היילי ניסתה לרכוש את הזכויות לשם לפני מספר שנים וכאשר קיבלה סירוב, עשתה זאת בכל מקרה

היילי בולדווין היא לא רק דוגמנית מצליחה ופוטוגנית, אשתו של אחד הזמרים וכוכבי הפופ המצליחים בעולם, היא גם מנסה להיות אשת עסקים צעירה. אך לאחרונה, הסתבכה היילי בפרשה לא נעימה במיוחד. לאחרונה, בית המשפט המחוזי בניו יורק הגיש נגדה מכתב תביעה בגין הפרת זכויות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, הדוגמנית השיקה ליין מוצרי טיפוח משלה לפני שבוע בלבד, ובחרה בשם ״RHODE״, שהוא גם שמה השני, אך גם שם של חברת טיפוח בת תשע שנים. תוך זמן קצר, המוצרים של היילי זכו להצלחה ענקית ומאות אלפי עוקבים ועוקבות ביצעו רכישה ופרגנו. 

אותו צעד של היילי הוביל לתביעת ענק מצד אותה חברת טיפוח אשר טענה כי הדוגמנית פנתה אליהם בשנת 2013 בבקשה לרכוש זכויות על שם החברה (המוכרת בקרב סלבס, וכוכבות כמו ביונסה וריהאנה עושות שימוש במוצרים) אך קיבלה סירוב. לפי הדיווחים, אותה חברה ביקשה לקבל צו מניעה ראשוני, אשר יעצור את היילי ואת מכירת המוצרים שלה.

״השימוש בשם שלנו פוגע בחברה, בעובדים, וכמובן בשותפים ובלקוחות שלנו״, מסרה החברה בהצהרה. המייסדים טענו כי מדובר על צעד מרחיק לכת, שהם מתייחסים אליו בחומרה. מטעם היילי, לעת עתה, טרם פורסמה תגובה רשמית בנושא. 



73% לא
27% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE