הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טבח בבית ספר בלב ארה"ב: 19 ילדים והמורה נרצחו, היורה בן ה-18 הרג את סבתו רגעים לפני שיצא למסע הרצח
סלבדור ראמוס בן ה-18 טבח בעשרות ילדים ופצע רבים אחרים, הוא נהרג מאש השוטרים לאחר חילופי אש, ה-FBI מעורב בחקירה, ייתכן ומספר ילדים נוספים נמצאים בסכנת חיים

אירוע קשה וטרגי מאוד התרחש בשעות הצהריים כאשר לפחות 21 קורבנות מדווחים כמתים בעקבות תקרית בה יורה פעיל נכנס לבית ספר יסודי באוולדה, טקסס, כך לפי חדשות ABC.

החשוד, העונה לשם סלבדור ראמוס, חדר לבית הספר 'רוב' בו לומדים תלמידי כיתות ב' עד ד' והשתמש ברובה-סער וגם באקדח.

מדובר בצעיר בן 18 אשר רצח את סבתו מספר דקות לפני ביצוע הטבח, כך לפי מושל טקסס גרג אבוט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד נוטרל על ידי כוחות הביטחון ופצע שני שוטרים. במקביל דיווחים כי לבית החולים Uvalde Memorial הובהלו מספר ילדים נוספים התקבלו.

בית החולים אישר כי הילדים נהרגו כתוצאה מפציעות ירי. נכון לעתה, מספר לא ברור של תלמידים נוספים מטופלים במחלקת המיון של בית החולים המקומי.

הניו יורק פוסט מדווח כי מורה בית ספר שככל הנראה שהתה עם הילדים נפלה גם היא כקורבן של מבצע הירי. כמו כן דווח על עוד איש צוות מקצועי שנרצח באירוע.

 

הרוצח - ראמוס

כמו כן כשני מטופלים הועברו לטיפול בסן אנטוניו, בעוד ילד נוסף ממתין להעברה, כך נמסר מבית החולים.

עוד נמסר כי גבר בן 45 אושפז גם הוא עם הילדים לאחר שנפגע מכדור.

ראש עיריית אוולדה, דון מקלוהן, מסר הודעה ראשונית בה סיפר כי "זה מצב רע מאוד".

הוא הודיע כי העירייה מנסה ליצור קשר עם ההורים לפני פרסום מידע נוסף כלשהו.

 

מוקדם יותר, מחוז בית הספר Uvalde Consolidated הודיע שיורה אותר בשטח בית הספר היסודי וביקש מאנשים להתרחק מהאזור, אך במשך כשעתיים ידיעות קונקרטיות על המתרחש במתחם בית הספר לא נמסרו.

"יש יורה פעיל בבית הספר היסודי, שירותי אכיפת החוק נמצאים במקום. שיתוף הפעולה שלכם נדרש בשלב זה על ידי אי ביקור במתחם. ברגע שייאסף מידע נוסף הוא ישותף" - היה למעשה המידע היחיד שהיה בידי הציבור עד השעה 14:00 בצהריים שעון טקסס.

פקידי בית ספר הבהירו תחילה כי הירי התרחש מחוץ למתחם וכי שטח בית הספר היסודי היה סגור. כך שנראה כי ייתכן והיורה ארב לתלמידים.

בית הספר הודיע ​​להורים זמן קצר לאחר השעה 14:00 בצהריים שעון טקסט, שהתלמידים הועברו לשטח מוגן.

העיר אוולדה ממקומת במרחק של כשעה וחצי נסיעה מערבית לעיר סן אנטוניו. כמו כן משרד השריף של מחוז בקסר ומשטרת סן אנטוניו שולחים סיוע למקום.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE