הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: התפתחות משמעותית בחקירת רצח השוטר
לפי משרד השריף במחוז לוס אנג'לס, ארבעה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בתקרית הירי הקטלנית שגבתה את חייו של השוטר פרננדו ארויוס שלשום. עם זאת, בשלב זה לא פורסמו פרטים נוספים, לרבות שמותיהם של החשודים

רשויות החוק במחוז לוס אנג'לס עצרו ארבעה בני אדם בחשד למעורבות ברצח של פרננדו ארויוס, שוטר שלא בתפקיד שנורה למוות במהלך ניסיון שוד בדרום העיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטר פרננדו ארויוס בן ה-27, שנורה למוות בערב יום שני

 

כזכור, ארויוס נורה למוות בשעות הערב המאוחרות של יום שני באזור רח' ביץ' פינת רח' 87. חקירה ראשונית העלתה שהוא ואשתו סיירו באזור וצילמו מספר בתים שאותם הם שקלו לרכוש יחדיו, כאשר לפתע הגיחו חמושים שניסו לשדוד אותם.

כפי שדיווחנו אמש, מפקד המשטרה מייקל מור מסר שארויוס הצליח לפתוח באש לעבר החשודים, אך לא ברור אם פגע בהם: "אנחנו יודעים לומר בוודאות שהשוטר ירה מנשקו לעבר החשודים, אספנו את כלי הנשק שלו מהזירה, כמו גם אקדח נוסף שנשלח לבדיקה על מנת לקבוע האם מדובר בכלי הנשק שממנו נורה השוטר".

כאמור, בבוקר יום רביעי משרד השריף הודיע שארבעה חשודים נעצרו, אולם רשויות החוק סירבו למסור פרטים נוספים, וטרם פורסמו שמותיהם של הארבעה: "ברגע שנוכל לפרסם מידע נוסף מבלי לפגוע בחקירה, נמסור עדכונים נוספים", אמרו במשרד השריף.

ראוי לציין כי בשעות הערב המאוחרות של יום שלישי פורסם כי חמישה בני אדם נעצרו כחלק מחקירת הפרשה, אך לא ברור אם הם קשורים לארבעת העצורים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE