הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית ירי קטלנית בלוס אנג'לס: שוטר שלא בתפקיד נורה במהלך ניסיון שוד
כוחות משטרה רבים הוזעקו לדרום לוס אנג'לס אמש בעקבות אירוע הירי, במהלכו השוטר פרננדו ארויוס בן ה-27 נורה למוות. במשרד השריף סיפרו שהשוטר לא לבש מדים בעת התקרית, והוא הספיק לפתוח באש לעבר שלושת החשודים לפני שנהרג

שוטר שלא בתפקיד נורה למוות אמש (שני) בדרום לוס אנג'לס, בעת שהוא ובת זוגו סיירו בין מספר בתים המוצעים למכירה, כך על פי רשויות החוק בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הירי, אמש בדרום לוס אנג'לס

 

שוטרי משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס הוזעקו לזירת הירי בסביבות השעה 9:15 בלילה, וכאשר הגיעו למקום הם מצאו את השוטר הצעיר שנורה מספר פעמים מטווח קצר. פרמדיקים פינו אותו לבית החולים במצב אנוש, אך מותו נקבע כעבור זמן קצר.

מוקדם יותר היום פורסם כי השוטר הוא פרננדו ארויוס בן ה-27, שהתגייס למשטרת לוס אנג'לס ב-2019. כאמור, חקירה ראשונית של האירוע העלתה כי ארויוס ובת זוגו הסתובבו באזור רח' ביץ' פינת רח' 87 וצילמו מספר בתים שאותם הם שקלו לרכוש יחדיו.

 

 

בשלב מסוים ומסיבה שאינה ידועה, טנדר שחור הגיח ומספר חשודים יצאו ממנו - ככל הנראה במטרה לשדוד את בני הזוג: "הלב שלי שבור, הלב של העיר שלנו שבור", אמר ראש העיר אריק גרסטי והוסיף כי ארויוס נהרג בזמן שהגן על בת זוגו.

 

כוחות משטרה רבים הוזעקו לזירת הירי הקטלנית בעיר

 

מפקד משטרת לוס אנג'לס, מייקל מור, התייחס לאירוע וחשף כי ארויוס לא לבד מדים בעת תקרית הירי: "ניבאו לו עתיד מבטיח, שנגזל ברגע אחד בגלל ניסיון שוד", הוא אמר.

עוד הסביר מור כי ארויוס פתח באש לעבר שלושת החשודים, אך לא ברור אם פגע בהם: "אנחנו יודעים לומר בוודאות שהשוטר ירה מנשקו לעבר החשודים, אספנו את כלי הנשק שלו מהזירה, כמו גם אקדח נוסף שנשלח לבדיקה על מנת לקבוע האם מדובר בכלי הנשק שממנו נורה השוטר".

 

 

שריף מחוז לוס אנגג'לס, אלכס ויאנואבה, התייחס אף הוא לאירוע הקשה: "אין דבר קשה יותר או טרגי יותר מאשר לקבל שיחת טלפון שבה אומרים לי ששוטר שלא היה בתפקיד נורה למוות. חוקרי המשרד שלי יעבדו קשה על מנת לאתר ולעצור את האחראים לכך".

באיגוד השוטרים המרכזי בעיר, Los Angeles Police Protective League, התייחסו אף הם למותו של ארויוס: "אנחנו מתפללים למען משפחת השוטר וחבריו לעבודה שמתמודדים עם תקופה מלאה בכאב וצער".

14% לא
86% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE