הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות השמועות על רומן בינה לבין בראד פיט: השחקנית אליה שוקט מגיבה
נראה כי מאז שבראד פיט ואנג׳ילינה ג׳ולי הכריזו על פרידה, שמו של השחקן הנחשק לא יורד מהכותרות. הפעם, מדובר על שמועות אודות רומן אפשרי בינו לבין השחקנית אליה שוקט. כעת, לאחר שבועות ארוכים של חשד שוקט שוברת שתיקה

לאחר שניהל רומן קצר, סוער ומתוקשר עם הדוגמנית הגרמנייה ניקול פוטורלסקי, כעת מגיע גל שמועות נוסף אודות רומן אפשרי בין בראד פיט לשחקנית אליה שוקט. לאחר לא מעט כותרות, והרבה סקרנות מצד המעריצים, החליטה שוקט לשבור שתיקה, ולהגיב לנושא בפעם הראשונה באופן רשמי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, בראד ואליה נצפו כשהם צמודים ומטיילים יחד בתחילת השנה שעברה, ומיד כל הרשת געשה וסערה. מאז, השניים מעולם לא התייחסו באופן רשמי לשמועות, והמשיכו לשדר עסקים כרגיל. אך בראיון האחרון של השחקנית, היא החליטה להתייחס לנושא.

״אני חושבת שבראד בכלל לא יודע על השמועות האלה. יום אחד הייתי בבית של סבתא שלי, שהיא עיראקית מוסלמית שבקושי יודעת אנגלית. היא ישבה וראתה טלווזיה, איזו אופרת סבון טורקית, וליד עמד עיתון רכילות. בשער ראיתי את הפנים שלי, ואת של בראד, ובעיגול קטן למטה: הבחורה החדשה של בראד״, סיפרה שורק.

״פתחתי את העיתון וגילתי מלא תמונות שלי מתוך האינסטגרם, הייתי מאוד מובכת מכל הסיפור הזה, וסבתא שלי פשוט צחקה. אמרתי לבראד, ושאלתי אותו אם הוא חושב שכל העולם מאמין לזה, והוא ענה שהוא מצטער, שזה קורה כל הזמן ולא צריך להתרגש מזה״, סיכמה ואמרה. 



94% לא
6% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE