הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פעיל במאבק האקלים אך נופש על יאכטה לא ידידותית לסביבה: החופשה של ליאונרדו דיקפריו
השחקן ההוליוודי ידוע בתור אקטיביסט בתחום משבר האקלים, אך לאחרונה, נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא יוצא לחופשה רומנטית ומפנקת עם בת זוגו בחמש שנים האחרונות, קמילה מורונה, על היאכטה המפוארת שלו, שהיא רחוקה מלהיות ידידותית לסביבה

מעבר להיותו אחד השחקנים הכי מבוקשים בתעשייה, ליאונרדו דיקפריו ידוע בתור פעיל בתחום איכות הסביבה, וכזה שתורם לנושא זה לא מעט. לכן, תמונות הפפראצי החדשות של השחקן, הצליחו להפתיע את המעריצים. בתמונות המדוברות, מופיע השחקן לצד בת זוגו, קמילה מורונה, כשהם נופשים על היאכטה היוקרתית של דיקפריו, שהיא איך לומר בעדינות, ממש לא ידידותית לסביבה, ואף מזהמת.  

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, היאכטה כוללת בריכת שחייה, בית קולנוע, מכון כושר, מנחת לכלי טיס, ועוד. נתון קריטי ומדאיג במיוחד הוא כי היאכטה של השחקן פולטת ב-11 ק״מ בלבד כמות פחמן שרכב פרטי מוציא בשנה שלמה, זאת על מנת למלא את מכלי הדלק הענקיים שלה (435 אלף גלונים). 

בני הזוג יחגגו בקרוב חמש שנים יחד, פרק זמן מרשים לכל הדעות בביצה ההוליוודית. כזכור, השניים הרימו לא מעט גבות וזכו לתגובות ציניות בנוגע למערכת היחסים שלהם, בעיקר לאור פער הגילאים, וגם בעקבות העובדה כי דיקפריו לא בדיוק מצליח להחזיק מערכות יחסים ארוכות.  

13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE