הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופס, היא עושה זאת שוב: בריטני ספירס בתמונה פרובוקטיבית
כזכור, בחודש נובמבר האחרון חגגה הזמרת את שיחרורה מהמשמורת של אביה לאחר 13 שנים בהן הייתה, לדבריה, כלואה. מאז, נראה כי ספירס חוגגת את החיים, עדות לכך ניתן לראות בעמוד האינסטגרם הפעיל שלה, הכולל עשרות מיליוני מעריצים ועוקבים. לאחרונה, החליטה בריטני לחשוף את הישבן שלה, והעוקבים מסבירים למה

כבר שבועות ארוכים שבריטני ספירס אישה חופשיה, זאת לאחר שהצליחה, לאחר מאבק משפטי, ארוך ומתוקשר, להשתחרר מהמשמורת של אביה, שהייתה חלק בלתי נפרד מחייה ב-13 השנים האחרונות. כידוע, מאז הזמרת חוגגת את החיים, קיבלה הצעת נישואים, ונראה כי היא ממשיכה לחלום ובגדול.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לצד החופש שזכתה בו שוב, בריטני חזרה לתפעל את חשבון האינסטגרם שלה, והיא עושה זאת בכל הכוח. הזמרת מפרסמת מספר תמונות בכל שבוע, כאשר חלקן אף פרובוקטיביות במיוחד וחושפות חלקים שונים בגופה. כעת, הגיע תורו של היבשן. 

לאחרונה, פרסמה בריטני תמונה בה היא מצולמת מהגב, כשהיא לא לובשת דבר מלבד זוג תחתוני חוטיני אדומים. כמובן שהתמונה המפתיעה של ספירס זכתה תוך זמן קצר למאות אלפי תגובות ומיליון לייקים ממעריצים נלהבים, אך לאחר כמה שעות בלבד, החליטה לחסום את התגובות. 

לצד אותה תמונה פרובוקטיבית, פרסמה ספירס תמונה בה מופיע זוג כפפות לבנות ועליהן מונח ורד אדום. המעריצים מיד הניחו כי מדובר על ״פרויקט רוזי״, עליו מדברת רבות הזמרת בשנים האחרונות. ככל הנראה, מדובר על פרויקט סודי הקשור למאבק המשפטי שניהלה הזמרת, אך כידוע, הכל הגיע לסיומו בחודש נובמבר האחרון.

19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE