הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת הדוקו החדש ג׳נט ג׳קסון חוזרת אחורה בזמן: ״מייקל הפך אותי שותפה לפשע״
הסרט התיעודי החדש אודות אחותו של הזמר מייקל ג׳קסון, ג׳נט, עתיד לצאת ממש בקרוב לכבוד ציון 40 שנה לאלבום הבכורה שלה. בראיון חגיגי וחדש לקראת הדוקו, חשפה ג׳נט כי לדעתה, אחיה הפך אותה לפושעת

״עננה גדולה של שמועות, חששות, וחשד תמיד מגיעה כאשר אומרים את שם המשפחה ג׳קסון״, כך אמרה ג׳נט ג׳קסון בראיון חדש לקראת הדוקו החדש בכיכובה. עוד התייחסה הזמרת לההאשמות שיוחסו לאחיה, אשר השפיעו עמוקות על הקריירה שלה לרעה: ״אני אשמה מעצם היותי אחותו. הוא הפך אותי לשותפה לפשע״, סיפרה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סרט הדוקו החדש, ״ג׳נט״, עתיד לעלות לשידור בסוף החודש בארצות הברית, ולחשוף את סיפור חיה המורכב של הזמרת, אשר מורכב מהצלחה בינלאומית מצד אחד, אך מהצד השני מלא מעט טרגדיות, קשיים, אשמה ציבורית, ועוד. עוד תוכלו לראות בסרט את ג׳נט בחיק המשפחה, לצד להקת חמישיית הג׳קסונים, ועוד.

כזכור, לאחרונה, תוכנית התחקרים של הניו יורק טיימס, אשר אחראית על הסרט ״לשחרר את בריטני״ שידרה לאחרונה את הספיישל ״תקלה: לחשוף את ג׳נט ג׳קסטון״, אשר חוזר לרגע בו ג׳נט הופשטה באמצע מופע סופרבול, מה שהשפיע באופן דרמטי על הקריירה שלה. 

כזכור, היה זה הזמר ג׳סטין טימברלייק שהצטרף לג׳נט לבמה, וברגע אחד, הסיר את החלק העליון של התלבושת שלה, וחשף את החזה שלה לכל הצופים. בזמנו, צפו באירוע המפתיע והדרמטי למעלה מ-144 מיליון אנשים, אשר עם הזמן, הפך להיות תרגיל יחסי ציבור אכזרי ומכוון. 

77% לא
23% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE