הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פפראצי נדיר: אשטון קוצ'ר ומשפחתו מטיילים ברחובות לוס אנג׳לס
לאחרונה, נתפסו בעדשת הפפראצי אחת המשפחות הפוטוגניות בביצה ההוליוודית, השחקן אשטון קוצ'ר, אשתו השחקנית מילה קוניס, ושני ילדיהם, וויאט ודימיטרי. החבורה כולה הקפידה לעטות מסכה בהתאם לקנות ונראו שמחים ומאושרים

בסוף השבוע האחרון נתפסו צמד השחקנים אשטון קוצ׳ר ומילה קוניס יחד עם שני ילדיהם כאשר הם מטיילים ברחובות לוס אנג׳לס. זוג ההורים אחז בידיהם של הילדים, בזמן שהם חצו את הכביש, כאשר הם נראים, על פניו, כמשפחה רגילה לכל דבר ועניין, בעיקר עם המסכות שכיסו חצי מפניהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ובכל זאת, אין מדובר במשפחה רגילה במיוחד, כאשר רק לאחרונה שיתפה מילה קוניס כי אמרה לבתה לדחוף בחזרה ילדה שהציקה לה בגן. ואילו קוצ׳ר חשף כי הם לא נוטים לקלח את הילדים מדי יום, בעיקר לא עם סבון. ״אם אפשר לראות את הלכלוך אז נכנסים למקלחת, אחרת פשוט אין טעם״, אמר.

קוניס אף היא הגיבה לנושא ואמרה כי בתור ילדה קטנה לא היו לה בבית מים חמים, ולכן לא התקלחה מדי יום. כזכור, החשיפה של השניים הצליחה לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת, כאשר מעריצים רבים אף הביעו דאגה ואמרו כי מאוד חשוב לקלח את הילדים מדי יום. 

לעומת זאת, כמה מכוכבי הביצה ההוליוודית דווקא הביאו תמיכה ואף סיפרו כי המצב אצלם דומה. כך למשל השחקנית דרו ברימור סיפרה כי ילדיה מתקלחים רק חמש פעמים בשבוע, ואילו השחקן מת׳יו מקונוהיי חשף כי הוא לא משתמש בדאודורנט כבר שנים. 



60% לא
40% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE