הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלואי קרדשיאן מסתבכת בגדול, ובלה חדיד קשורה לזה
כידוע, כוכבות רבות מתפרנסות מהרשת החברתית בעיקר בזכות שיתופי פעולה עם חברות ענק. לאחרונה, פרסמה כוכבת הטראש, קלואי קרדשיאן, תמונה של בלה חדיד כשהיא לובשת ג׳ינס של חברת הבגדים אשר בניהולה, והסתבכה ביג טיים

נראה כי עידן הרשתות החברתיות מביא עימו לא מעט בעיות ומורכבויות. בנות משפחת קרדשיאן מככבות מעת לעת בכותרת ״הסתבכות״ כזו או אחרת, והפעם הגיעה תורה של קלואי קרדשיאן. הכל התחיל לפני ארבע שנים, אז העלתה כוכבת הטראש תמונה של דוגמנית העל בלה חדיד, כשהיא לובשת ג׳ינס של חברת הבגדים שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, נודע לכוכבת כי היא נתבעת על ידי חברת צילום, זאת בעקבות הפרת זכויות יוצרים. לפי הדיווחים, קלואי פרסמה בשנת 2017 את התמונה המדוברת בעמוד האינסטגרם האישי שלה, אשר מונה מעל 200 מיליון עוקבים ומעריצים. לאותו פוסט צירפה קלואי את הכיתוב: ״הבייבי שלי, בלה חדיד נראית מדהים בג׳ינס של גוד אמריקן. אוהבת אותך״. 

חדיד כמובן הגיבה לפוסט של קלואי והשיבה פרגון ואהבה. אך כעת, חברת הצילומים ״Alo Photography״ נכנסה לתמונה, והיא תובעת את קלואי ובגדול, כאשר היא טוענת כי צלם החברה הוא זה שצילם את התמונה של חדיד, וקלואי לא ביקשה ולא קיבלה אישור לעשות בה שימוש ציבורי. 

״מדובר על הפרה חמורה אשר גרמה להגברה משמעותית של תנועה עבור חשבון האינסטגרם הפרטי של קלואי, זאת לצד עלייה במכירות הסחורה שהיא מוכרת. זאת כאמור, ללא שביקשה אישור לעשות שימוש בתמונה״, כך נמסר מטעם חברת הצילום. 

כמובן כי התמונה הוסרה זמן קצר לאחר מכן, אך החברה עדיין דורשת לקבל צו מניעה, אשר אוסר על המותג לעשות שימוש בתמונות בעתיד. קלואי בנתיים לא הגיבה על הפרשה, וממשיכה לשדר עסקים כרגיל בעמוד האינסטגרם שלה.

84% לא
16% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE