הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג׳סטין טימברלייק חוגג עשרים שנה לצאת אלבום הבכורה שלו
שני עשורים חלפו מאז הוציא הזמר ואחד מכוכבי הפופ האהובים בעולם, את האלבום הראשון שלו, שזכה להכרה בינלאומית ותשבוחות רבות. ״כבר חלפו עשרים שנה? אני לא מאמין״, כתב הזמר בחשבון האינסטגרם שלו בפוסט חגיגי ונוסטלגי

אם אתם עוקבים אחר ג׳סטין טימברלייק כנראה שנתקלתם בפוסט האחרון שלו, שציין עשרים שנים מאז שיצא אלבום הבכורה שלו. הפוסט כמובן זכה למיליוני לייקים ועשרות אלפי תגובות, כאשר קולגות רבים מהתעשייה הגיבו, ביניהם הזמר ג׳ון לג׳נד שכתב: ״תודה על האלבום הזה. אני זוכר ששמענו אותו ללא הפסקה בסיבוב ההופעות הראשון שלי״. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האלבום היה מועמד לאלבום הפופ הטוב ביותר בגראמי, ולאחרונה, החליט ג׳סטין וחברי הלקה, להנגיש את האלבום בגירסת וניל באתר האינטרנט הרשמי שלהם. לאחרונה סיפר טימברלייק כי הוא לא היה פוסל סיבוב הופעות עם הלהקה. ״אני חושב שהמעריצים ישמחו על צעד כזה״, הוסיף.

לאחרונה, במהלך ראיון, סיפר הזמר כי חברי הלהקה אמנם נפגשים מפעם לפעם, אך לא מצליחים לשמור על קשר קבוע. ״ככה זה כשיש לך משפחה וילדים, אני שולח הודעה, ומקבל תשובה רק אחרי כמה שבועות״, אמר בשעשוע. 

כזכור, ג׳סטין עלה לאחרונה לכותרות לאחר שהגיב באופן רשמי על פרשת בריטני ספירס, זאת עשה באמצעות פוסט בעמוד האינסטגרם האישי שלו בו כתב כי הוא מאמין שבריטני זכאית לקבל את החופש המגיע לה, והוא תומך בה לאורך כל הדרך. 

פוסט זה הגיע זמן קצר לאחר שסרט הדוקו החדש על בריטני יצא למסכים, בו טיברלייק דווקא יצא באור שלילי, לאחר שהתגלה כי ניצל את מערכת היחסים הרומנטית שלהם על מנת לקדם את קריירת הסולו שלו, שהייתה אז בתחילת דרכה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE