הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לפני ואחרי: כך נראתה בת זוגו של סקוט דיסיק לפני הניתוחים הפלסטים שעברה
סקוט דיסיק ואמיליה המלין הם ללא ספק אחד הזוגות המסקרנים והתקשורתיים בביצה בחודשים האחרונים. לאחרונה, חשפה דוגמנית העל כי עברה סדרה של ניתוחים ואף גילתה מיהו המנתח הפלסטי שלה. כעת, נחשפה תמונה של המלין לפני ואחרי

היה זה בחודש נובמבר האחרון שסקוט דיסיק (37) הצליח לעורר סערה לא קטנה כאשר חשף את בת זוגו החדשה, אמיליה המלין, בזמנו, בת 19 בלבד. כזכור, דיסיק חשף את הזוגיות החדשה שלו במהלך מסיבת האלווין, זמן קצר בלבד לאחר שנפרד מבת זוגו סופיה ריצ׳י, איתה ניהל מערכת יחסים במשך שלוש שנים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, חשפה המלין כי עברה סדרה של ניתוחים פלסטיים, ואף חשפה בפני מיליוני העוקבים שלה תמונה שלה לפני השינוי שעברה. כידוע, כיום המלין מתפרנסת מדוגמנות ונחשבת לאחת הדוגמניות הנחשקות בהוליווד. אך מסתבר, כי לא לפני זמן רב, היא נראתה לגמרי אחרת. 

היום כולנו מכירים את הדוגמנית בלוק הנוכחי, גזרה חלומית, שפתיים בשרניות, אף סולד ומפוסל, אך לפני שנפגשה עם סכין המנתחים, הלוק של המלין היה מעט שונה. לפי הדיווחים, הדוגמנית עברה ניתוח פלסטי באף, ואף הזריקה חומצה היאלורונית לשפתיים, מה שהפכו אותן לנפוחות ובשרניות יותר. גם הסנטר של המלין עבר שיפוץ קל באמצעות ניתוח פלסטי. 

כזכור, עם פרסום הזוגיות של השניים, לא מעט גבות הורמו בקרב מעריצים ועוקבים, אשר העבירו ביקורת על פער הגילאים המשמעותי בין סקוט לאמיליה. אך די מהר, מקורבים לזוג סיפרו כי השניים מאוהבים ורצינים לגמרי בנוגע לקשר הרומנטי שלהם. 

לאחרונה, מקורב לסקוט אף סיפר כי הוא מתקשה לבלות בקרבתה של קורטני, גרושתו ואם ילדיו, בעקבות הזוגיות החדשה שלה עם סקוט טראוויס. זוגיות שגם היא, הפכה תקשורתית במיוחד, כאשר קורטני מקפידה לפרסם תמונות פרובוקטיביות לצידו של טראוויס, ומקפידה להזכיר לכולם שהיא המשיכה בחייה, והיא לא מתנצלת על כך. 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE