הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עו"ד מאור- הפירמה המשפחתית שסוגרת לכם את החוב
חובות ודאגות פיננסיות הם נושאים שמדירים שינה מעיניהם של אנשים רבים בעולם. מי שהיה שם, יודע. להיות חייב כסף, לשלם ריביות נשך שתופחות מידי חודש זה מצב לא נעים בלשון המעטה

ארה"ב מלאה בישראלים שהגיעו לכאן כדי להגשים את החלום האמריקאי. את המשפחה והחברים הם השאירו בישראל ויחד איתם גם חובות. כן, הגיע הזמן לדבר על זה. מדוע? מפני שהחובות הללו אינם נעלמים, הם ימתינו לכם אם תרצו לחזור או אפילו לבקר בישראל.  

הכירו את משרד עו״ד מאור, הפירמה המשפחתית בראשות עורכי הדין אלעד, אתי ושמרית מאור - בוטיק משפחתי המתמחה בייצוג חייבים, תיקים בהוצאה לפועל ובמקרים של חדלות פרעון (מושג התקף כיום רק לאזרחים המתגוררים בישראל).

המשמעות: מצב כלכלי בו חייב אינו מסוגל לשלם את חובותיו והינו חדל פירעון. ואולם, אע"פ שהליך "החדלות פירעון" חל כיום רק על אזרחים ישראלים המתגוררים במדינת ישראל, גם לישראלים בעלי חובות המתגוררים בארה"ב ישנו פתרון! 

בשיחה אישית עם עו"ד שמרית מאור סיפרה לי על אין ספור מקרים של ישראלים שעזבו את ישראל לארצות הברית בעקבות חובות כספיים גבוהים, במטרה לפתוח דף חדש בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ותוך כדי מחשבה כי החובות ייעצרו או ייעלמו.  

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין לשמאל : עו״ד אורן לוי אהרון, עו״ד נחמה נח, עו״ד חן סעדיה, עו״ד אלעד מאור, עו״ד שמרית מאור-שושן, עו״ד ליטל לאון-לוי, עו״ד מורן בנג׳י, עו״ד אהרון פורמן

 

משרד עו"ד מאור שיתף אותי בשיחת Facetime לייב. על צג הסמארטפון נמצא משה (שם מלא שמור במערכת), ישראלי המתגורר כבר שנים בפלורידה, ומחזיק בחובות של כ- 500,000 ש״ח לבנק הפועלים. בישראל היה מנוע מלבקר את הוריו המבוגרים לאחר שהוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ בעקבות החובות. בנוסף, נשללו ממנו זכויותיו הקונסולריות, ביניהם: חידוש דרכון וחידוש רישיון נהיגה. וברמה הכי הבסיסית הוא אינו יכול היה לטוס לבקר את הוריו ומשפחתו בישראל.  

עו״ד מאור וצוות "מחלקת ההסדרים" של משרד עורכי הדין מאור טיפלו בתיק המשפטי של משה, ולאחר קצת יותר מחודש של עבודה על התיק, בישרה לו עו"ד מאור שסגרה עבורו את החוב בסכום של 20 אלף ש"ח בלבד! צו עיכוב יציאה מהארץ הוסר וכך גם כל ההגבלות. ״סוף סוף אני אוכל לראות את ההורים שלי אחרי 16 שנים. למה לא עשיתי את זה קודם״, פרץ משה בבכי של התרגשות לאחר שקיבל את חייו בישראל בחזרה. 

עו"ד שמרית מאור-שושן: ״יש כל כך הרבה אנשים שהחובות שלהם גדלו למימדים כאלו שהם מיואשים ואינם מאמינים שאי פעם יצליחו לסגור אותם. אני אומרת, צאו מהבושה, יש פתרון. המשרד שלנו סגר ללקוחותנו חובות במיליוני שקלים. זה אפשרי, אל תוותרו! לכל אחד מגיעה הזדמנות נוספת, אני ביחד עם צוות המשרד ובראשותו עו"ד אלעד מאור, נמצאים כאן עבורכם כדי לסייע לכל אחד ואחת לקבל את החופש שלו בחזרה.  

עו״ד שמרית שושן מציינת עוד מעט 20 שנה בתחום. היא גדלה בישראל והינה בוגרת לימודי משפטים במכללה למנהל ותואר שני מאוניברסיטת NOVA שבפלורידה עו"ד מאור מנהלת את שלוחת ארה"ב של משרד עורכי הדין מאור ושנים רבות מסייעת לישראלים רבים המתגוררים בחו"ל והותירו סוגיות משפטיות בארץ, החל מחובות וכלה בנדל"ן וירושות. 

במהלך שהותה רבת השנים בארה"ב פגשה ישראלים שהותירו חובות בישראל ונחשפה לסיפורים על ריביות גבוהות מנשוא ותיקים  בהוצאה לפועל שנמשכו שנים על גבי שנים. 

לעיתים, סיפרה לי, פגשה ישראלים שלא היו מודעים כלל לעובדה שיש להם חובות או תיקים משפטיים המתנהלים נגדם בישראל. רק אחרי כמה שנים כשהגיעו לקונסוליה לחידוש דרכון או להוצאת רישיון נהיגה גילו על המתרחש. 

משרד עורכי דין מאור הוא אחד מהמובילים בתחומו בארץ: מייצוג חייבים, חדלות פירעון, הוצאה לפועל ומשפט אזרחי. המשרד מונה שלושה סניפים בישראל: בראשון לציון, בחיפה ובירושלים. כמו כן, הוא מפעיל שלוחה מיוחדת שמסייעת לישראלים חייבים המתגוררים בחו״ל. 

שמרית: ״אחי עו"ד אלעד מאור הוא מומחה מהשורה הראשונה, למשרד הענף שהקים יחד עם אמי, עו"ד אתי מאור, מגיעים חייבים מכל רחבי הארץ וממקומות שונים בחו"ל וזאת על מנת לקבל טיפול משפטי מקצועי יעיל וממוקד. אנחנו ממש משפחה משפטית. התרחבנו וגדלנו המון במהלך השנים ושמנו הולך לפנינו. יש לנו צוות של כ- 30 עובדים ומחלקה מיוחדת הממונה על טיפולם של חייבים המתגוררים בחו"ל. 

בשיחה עימה הוסיפה: ״אני לא רואה את זה כבריחה. האנשים שאני מייצגת באמת הסתבכו בתום לב. אנחנו כולנו בני אדם בסופו של דבר, וכולנו חלילה יכולים להגיע למצב הזה. זה פשוט קורה. יוקר המחיה, גידול ילדים, עסק שנכשל. זה כדור שלג, קשה לך לעצור את זה. לא בגלל שרצית להרע למישהו וברוב המקרים זה גלגל שנוצר. לצערי כשאתה משאיר את החובות האלו בהוצאה לפועל הם הולכים וגדלים בצורה מטורפת וצוברים ריביות מאוד מאוד גבוהות. אתה יכול למצוא את עצמך עם חוב שמתחיל ב-50 אלף ש״ח והגיע לחצי מיליון ש״ח ואף יותר."

את יכולה לחלוק מקרה מיוחד של לקוח המשרד שנגע לליבכם? 

"כן, היה לי מקרה מאוד עוצמתי של זוג עם חמישה ילדים. האישה נמצאה בהריון מתקדם ובמהלכו הייתה מעורבת בתאונת דרכים מאוד קשה. כתוצאה מכך התינוקת נולדה עם נכות ובעיות רפואיות רבות: היא לא יכלה לאכול לבד והייתה מחוברת כל הזמן לצינורות ולמכשירים רפואיים. הזוג עצר את חייו לגמרי. הם עזבו את מקומות העבודה והתמסרו לטיפול בתינוקת. מבחינה כספית זה היה נטל: המון הוצאות רפואיות כבדות, הם חיו על חסכונות, לקחו הלוואות מההורים והחברים. בשלב מסוים נאלצו למכור את הבית בו התגוררו ולעבור להתגורר בבית הורי האישה. באותה התקופה בני הזוג עבדו בעבודות מזדמנות אבל לא הצליחו לצאת ממעגל החובות. בניסיון נואש ובחוסר ברירה עזבו לארה"ב על מנת להתחיל את חייהם מחדש ולנסות להתפרנס בכבוד. 

הם מצאו עצמם חיים בארץ זרה, ללא יכולת לחדש פספורט בקונסוליה ומצד שני גם לא הייתה להם אזרחות אמריקאית. כך שלמעשה ידיהם היו כבולות מכל כיוון אפשרי. כאשר פנו אל משרדנו ניהלנו מאבק עיקש מול הנושים שלהם ובמשא ומתן עם הנושים והבנקים סגרנו להם את התיקים בסכום נמוך בהרבה מהחובות שלהם, כזה שהם לא יכלו להשיג לפני כן. אחרי שנים בגלות הם יכלו לשוב הביתה.

מקרה נוסף שנגע לליבי הוא של לקוח יקר בשם אבי, שהגיע לאחרונה לארץ לבקר את הקבר של בנו שנפטר ואת אמו הגוססת. במשך חמש שנים הלקוח לא היה בארץ. סגרנו לו חובות של כ-400 אלף ש״ח בפחות מחודשיים ובתוצאה מדהימה. כשהגיע לארץ הביקור הראשון שלו היה במשרדנו בראשון לציון. הוא סיכם כשאמר: ״אין בפי מספיק מילים להודות על כל מה שעשיתם למעני. קניתם לי את החופש תוך פחות מחודשיים! אין דברים כאלה. בזכותכם זכיתי בקיום מצוות כיבוד אב ואם. אמא שלי גוססת וכבר שנתיים היא מחכה לראות אותי בבית החולים. אין מילים בפי, תודה."

הפירמה המשפחתית, מימין לשמאל: עו"ד אלעד מאור, עו"ד אתי מאור ועו״ד שמרית מאור-שושן

מה תהליך העבודה על התיקים האלו? 

"אנחנו עובדים עם מרבית משרדי עורכי הדין בארץ. תחילה אנחנו בודקים מה הסטטוס של המקרה ושל החובות. בדיקה שנעשת בהוצאה לפועל. אנחנו מבינים אילו הגבלות נמצאות על החייב שהוא הלקוח שלנו. מכאן, אנחנו נכנסים לתהליך אינטנסיבי של משא ומתן מול הנושים. את העבודה של המשא ומתן האינטנסיבי אנחנו עושים מול הבנקים, חברות כרטיסי אשראי ונושים פרטיים. כל מקרה לגופו... המטרה היא לייצר את התוצאה שתהיה הטובה ביותר עבור הלקוח שלנו. בהמשך אנחנו מנסחים הסכם משפטי ופועלים לסגירת כל התיקים מול ההוצאה לפועל. למעשה ממש סוגרים תיק תיק בהתאם ליכולת הכלכלית של הלקוח."

ההגבלות האלו חלות גם על אזרחים ישראלים עם פספורט אמריקאי?

"כן. ישראלים עם אזרחות אמריקאית עדיין חייבים להציג את הפספורט הישראלי שלהם בכניסה לארץ. לכן לעיתים כבר בנמל התעופה מתעדכן שהם נכנסו והם יקבלו צו עיכוב יציאה מהארץ. כלומר, דרכון אמריקאי הוא לא פתרון. פרט לכך שאני לא ממליצה להשאיר את החובות פתוחים. צריך לקבל החלטה ולטפל בזה. להשאיר חובות שייצברו ריביות נשך זה בהחלט לא הפתרון."

אילו עצות את יכולה לתת ללקוחות שלך כדי להימנע מחובות והסתבכות עם ההוצאה לפועל?

"בארץ יש שיטה של פריסת תשלומים בכרטיסי אשראי, ונורא קל להיכנס לחובות. אני תמיד מייעצת ללקוחות חייבים להפסיק להשתמש בכרטיסי אשראי, לא לפזר צ׳קים ולא לקחת הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות לוקחים מבנק מסודר ועם ריבית נמוכה. אנשים מסתבכים עם הלוואות מפוקפקות והריביות הן אלו שגומרות אותם בסוף." 

מה הכי חשוב לך שידעו על שלוחת המשרד שלכם המטפלת בלקוחות בארה"ב? 

"המטרה שלנו לעזור לאנשים שנקלעו לחובות. להוציא אותם לדרך חדשה ונקיה בלי הגבלות, עיקולים וצווי עיכוב יציאה מהארץ. זוהי סוג של שליחות עבורנו, אנחנו עושים את זה באהבה ועם הרבה סיפוק בסופו של תהליך. אני יודעת שיש אנשים שמתביישים במצב שלהם. לפעמים זה נראה כמו בור ללא תחתית שאתה לא יכול לצאת ממנו אז הם אפילו לא פונים אלינו וחבל. אנחנו יודעים להוציא אנשים ממצבים קשים ומחובות עצומים. אני שומעת על מקרים שאנשים לא יכלו לבוא לבקר את הוריהם הקשישים או לראות את הילדים שלהם שמשרתים בצבא. אני אומרת, אתם לא צריכים להגיע למצב הזה. אנחנו כאן עבורכם כדי לעזור לכם לצאת לדרך חדשה. תאמינו, זה אפשרי!"

עורך הדין אלעד מאור יגיע לסבב פגישות בלוס אנג׳לס מה-1 עד ה-10 באוגוסט 

לייעוץ ראשוני או תיאום פגישה, אנא צרו קשר במייל: [email protected] 

 או בוואטסאפ:

786.280.8083

972.50.565.6763+

בקרו בדף הפייסבוק שלנו - אלעד ואתי מאור - משרד עורכי דין

או בעמוד היוטיוב שלנו - Shimrit Maor Shoshan

 

14% לא
86% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE