הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גירושים יקרים: קלי קלרקסון תשלם דמי מזונות בסך מאות אלפי שקלים
לאחר תהליך גירושים מורכב ותקשורתי, בית המשפט קבע כי קלרקסון תשלם דמי מזונות בעלות של 200 אלף דולר מדי חודש עבור שני ילדיהם המשותפים. לפי הדיווחים, הזמרת ביקשה מבית המשפט לקדם את הגירושים ככל הניתן על מנת שתוכל להתחיל חיים חדשים

הזמרת והכוכבת קלי קלרקסון נמצאת כבר לא מעט זמן בשיאו של הליך גירושים מתוקשר במיוחד אשר נגרר במשך שמונה שנים. בעלה, שבקרוב יהפוך להיות הגרוש שלה, ברנדון בלקסטוק, צפוי להכניס לחשבון הבנק שלו סכום נאה במיוחד מדי חודש (חשבון פשוט אומר כי מדובר על 2.4 מיליון בשנה), בזכות דמי מזונות לו תשלם קלי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ואם כל זה לא מספיק, קלרקסון גם צפויה לשלם את הוצאות בית המשפט של בעלה, בסך 1.25 מיליון דולר. על פניו, מדובר בסכום נאה לכל הדעות, אך עבור ברנדון מדובר על פשרה, זאת לאחר שביקש לקבל סכום כפול מאשתו לשעבר. 

לפי הדיווחים, הזמרת מכניסה סכום של 1.9 מיליון דולר בחודש, הן בעקבות קריירת המוזיקה שלה, והן בעקבות תפקידה כמנטורית בתוכנית ״The Voice״, אשר נמצאת בראש טבלת הרייטינג של ארצות הברית. 

בני הזוג התחתנו אי שם בשנת 2013, הביאו שני ילדים לעולם (ריבר בן השבע, ורמינגטון בן החמש), ובשנת 2020, החליטה קלי להגיש בקשה לגירושים, כאשר הסיבה הייתה חילוקי דעות שלא ניתנות לגישור. כזכור, בחודש נובמבר קלרקסון קיבלה משמורת עיקרית על הילדים. 

כאמור, הזמרת ביקשה מבית המשפט למהר ככל האפשר עם הגירושים, על מנת שכל אחד מהצדדים יכול להמשיך את חייו. לפני הפרידה המתוקשרת, בלקסטוק היה המנהל האישי של קלי, מה שהפך את נושא הגירושים למורכב יותר, ולפי הדיווחים, הזמרת הייתה חייבת לחברה עמלות בסך מיליוני דולרים. 

הסכם הגירושים של השניים טרם הגיע לסיום רשמי ומוחלט, אך נראה כי שני הצדדים מקבלים את מבוקשם, וככל הנראה, הסוגייה צפויה להיגמר כבר בחודשים הקרובים. מקורבים לזמרת מאשרים שהמטרה העיקרית של קלי היא טובת הילדים. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE