הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תגלית חדשה בפרשת בריטני ספירס מצליחה להפתיע את המעריצים
לאחר שקיבלה דחייה להשתחרר מהמשמורת של אביה, כעת מתגלה כי האינסטגרם של בריטני היה לאורך כל השנים תחת פיקוח, כאשר כל פוסט שעלה עבר צנזורה קפדנית. המעריצים לא קיבלו בעין יפה את התגלית, והם ממשיכים לתמוך בשחרורה של הזמרת

פרשת בריטני ספירס מצליחה לככב בלא מעט כותרות בשבועות האחרונים. כעת, פרט מפתיע נוסף מתגלה, אשר חושף כי עמוד האינסטגרם האישי של הזמרת נמצא תחת צנזורה קפדנית ולמעשה כל הפוסטים שהעלתה בשנים האחרונות, מצונזרים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחר שבית המשפט סירב לשחרר את בריטני מהמשמורת של אביה, ובכך לאפשר לה חיים עצמאים הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אישית, לאחרונה, התגלה כי השליטה על חיה של ספירס היא גם במסגרת הרשתות החברתיות שהיא מנהלת.

זה למעשה אומר כי כל פוסט שעלה בעמוד האינסטגרם של בריטני בשנים האחרונות למעשה עבר מערכת סינון על ידי צוות אשר עקב וצינזר במידת הצורך את התכנים שבחרה להעלות ולשתף את מיליוני העוקבים והמעריצים. 

לפי הדיווחים, מדובר על קבוצה של לפחות עשרה אנשים, אשר כל תפקידם הוא לעקוב אחר התכנים שבריטני מבקשת לפרסם, בנושאים שונים כגון יחסי ציבור, עניינים משפטיים, אישיים וכדומה. כלומר, הזמרת אמנם כותבת את הפוסט, אך לא היא מפרסמת אותו בסופו של דבר. 

מרבית הפוסטים עוברים אישור כמעט מיידי, אך לעיתים מדובר על נושאים רגישים מדי, בעיקר כאלה שנוגעים בסוגיות משפטיות. אחד מאנשי הצוות אף אמר כי בריטני לא אמורה לדבר על נושא המשמורת של אביה, מה שמהדק את השליטה המלאה על חייה האישיים, ועל האופן בו היא מתקשרת עם העולם. 

כידוע, פרשת בריטני ספירס מכה לא מעט גלים בשבועות האחרונים ברחבי ארצות הברית ואף בעולם כולו, ולעת עתה, נראה כי הנושא רחוק מלהגיע לסיומו. מעריצים וקולגות רבים דואגים לתמוך בזמרת ומפרסמים פוסטים שונים ברשת החברתית, הקוראים לשחרורה של ספירס מהמשמורת בה היא כבולה כבר למעלה מ-13 שנים. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE