הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן וונטוורת' מילר חושף לראשונה: ״אני אוטיסט״
כוכב ״נמלטים״ חשף לאחרונה בפוסט מרגש ואמיץ בעמוד האינסטגרם שלו כי לפני מספר חודשים אובחן עם אוטיזם. ״מאז תוצאות האבחון, אני מסתכל על העשורים האחרונים של חיי מנקודת מבט אחרת. כעת אני שואף להפוך לדובר של הקהילה״, כתב

 כוכב הסדרה "נמלטים", השחקן וונטוורת' מילר (49), חשף לאחרונה בפני המעריצים כי הוא אובחן עם אוטיזם, תהליך שהתחיל בבחינה עצמית, והסתיים בסופו של דבר באבחון מקצועי שגילה לו את ההפתעה הלא צפויה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״זה היה הלם מוחלט, אבל די מהר הכל התחבר לי״, סיפר השחקן והוסיף כי הוא מרגיש בר מזל שהייתה לו היכולת לקבל אבחון רפואי מקצועי, פריבילגיה שלא קיימת אצל כל אחד. ״נכון לעכשיו, אני עדיין לא יודע הרבה על הנושא, אבל אני לומד ומרחיב את ההבנה שלי לאט לאט״, הוסיף.

עוד אמר מילר כי מאז האבחון, הוא בוחן את חייו בעדשה אחרת, והוא מרגיש כאילו הפאזל התחבר. ״חשוב לי לא להפוך לאדם קולני שצועק את דעתו בכל מקום ובכל אפשרות, אלא לדבר אך ורק עבור עצמי. יש היסטוריה שלמה של התעלמות מהקהילה, ואני רוצה להרים את היד, ולהגיד: אני כאן״, אמר. 

לסיכום הוסיף ואמר כי הוא לא היה משנה דבר, והוא שמח על האבחון. ״היום אני מבין שלהיות אוטיסט זה חלק בלתי נפרד ממי שאני, וזה קשור לכל מה שעברתי בשנים האחרונות ולדברים שהשגתי. אני מודה לכל מי שעבד איתי ונתן לי את החופש להיות מי שאני״, סיכם את דבריו. 

לאחרונה, אף הוסיף מילר לשורת הביוגרפיה שלו את המילה ״אוטיסט״. הפוסט המדובר זכה למאות אלפי לייקים ותגובות מפרגנות ותומכות מצד מעריצים ועוקבים. כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שהשחקן משתף בחייו האישיים, כאשר בעבר חשף כי ניסה להתאבד בתור נער, לפני שיצא מהארון, בעקבות דיכאון איתו נאלץ להתמודד. 



2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE