הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהקפיאה ביציות: פריס הילטון בהריון ראשון
כוכבת הטראש ובן זוגה, קרטר רום, אשר ממש לפני מספר חודשים התארסו באירוע חגיגי, רומנטי ומתוקשר, עומדים להפוך להורים בקרוב, זאת לאחר שמקורב להילטון אישר כי היא נמצאת בהריון לאחר שעברה הפרייה חוץ גופית

לפי הדיווחים, פריס הילטון (40) וארוסה, קרטר רום, עומדים להפוך בקרוב להורים בפעם הראשונה בחייהם. אמנם כוכבת הטראש טרם אישרה באופן רשמי את החדשות המרגשות, אך מקורב להילטון לגמרי מאשר את הידיעה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, פריס דיברה לאחרונה לא מעט על הנושא ושיתפה כי החליטה להקפיא ביציות בעקבותה חברתה, קים קרדשיאן, אשר עברה תהליך דומה בהריונות האחרונים שלה. הילטון סיפרה בזמנו כי היא מייחלת לתאומים, בת ובן. 

בפודקאסט שלה אף ביקשה את עזרתם של המעריצים ואמרה כי היא מתקשה להחליט על שמות, ותשמח לקבל הצעות לשמות יפים ומקוריים. כידוע, פריס ובן זוגה התארסו בחודש פברואר האחרון, לאחר שנה בלבד של זוגיות מתוקשרת. 

רום הציע לפריס בזמן שהיו בחופשה רומנטית, אז שלף טבעת יהלום ענקית ונוצצת, והיא כמובן נענתה בחיוב. אם אתם עוקבים מעט אחרי פריס, תוכלו לזכות בהצצה להכנות החתונה המדוברת בסדרת הריאליטי בכיכובה, אשר צפויה לעלות ממש בקרוב ותיקרא ״פריס מאוהבת״. 

כידוע, הילטון נחשבה במשך שנים לכוכבת טראש מן השורה הראשונה, וכמי שחוגגת במסיבות ואירועים לרוב, מה שהוביל לביקורות לא מאוד מפרגנות. אך בשנים האחרונות, פריס עובדת על שינוי תדמית רציני, ומשתדלת לתקן את הרושם שיצרה בקרב הציבור. 

לאחרונה אף שיתפה ואמרה: ״נמאס לי ממסיבות ואירועים. נכון, הייתי פעם חיית לילה, אבל עכשיו זה כבר לא מעניין אותי. אני אוהבת להיות בבית, לראות נטפליקס, ולבשל. פשוט להיות עם הכלבים שלי ועם אהוב ליבי״. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE