הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מילה קוניס ואשטון קוצ׳ר חושפים פרט מפתיע על שגרת המקלחות של ילדיהם
מסתבר כי לאחד הזוגות הלוהטים בביצה יש גישה ספציפית במיוחד לזמני המקלחות של ילדיהם. לאחרונה התראיינו לפודקאסט במהלכו סיפרו כי הם רוחצים את ילדיהם רק כשהם ממש יכולים לראות עליהם לכלוך שהצטבר. קוצ׳ר אף הוסיף ואמר: ״אחרת מה הטעם לקלח אותם?״

זוג השחקנים, ואחד מהזוגות הפוטוגנים ביותר בהוליווד, מילה קוניס ואשטון קוצ׳ר, חשפו לאחרונה מידע מעט מפתיע על ילדיהם המשותפים, איזבל בת השש, ודימטרי בן הארבע. מוכנים לזה? מסתבר כי השניים לא מאמנים שצריך לרחוץ את הילדים במין וסבון כל יום. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנושא עלה במהלך הפודקאסט, כאשר נשאלה השאלה מה התדירות בה צריך להתקלח, ומה נחשב בריא. המארח ענה כי הוא מאמין שאין צורך לסבן את בגוף בסבון בכל יום, זאת בשביל למנוע מצב של ייבוש השמן הטבעי של העור. במקום זה, הציע אלטרנטיבה: לשטוף את הגוף רק עם קצת מים. 

מילה ואשטון מיהרו להסכים, ואז גם יצא השלד מהארון. ״מעולם לא שטפתי את הילדים שלנו בכל יום. גם כשאני הייתי ילדה קטנה, לא תמיד היו מים חמים, כך שלא התקלחתי כל יום״, סיפרה קוניס. קוצ׳ר מיהר להוסיף: ״העניין הוא כזה, אם אתם יכולים לראות את הלכלוך, נקו אותם. אם לא, אין כל טעם״. 

עוד הוסיף ואמר הזוג כי לרחוץ את הילדים במים וסבון בכל יום יכול להוביל לייבוש העור שלהם. אגב, השניים אף סיפרו כי גם הם בעצמם נמנעים בשטיפת הגוף בסבון בכל יום, ומסתפקים פעמים רבות רק במים. ״אני שוטף את בית השחי והמפשעה, וזהו״, סיפר קוצ׳ר. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE