הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לג'ניפר לופז חושף: ״היא מאושרת עד הגג מאז שהיא עם בן״
לאחר שהצליחו לעורר סערה בכל רחבי הרשת בעקבות תמונת הנשיקה הרשמית, כעת מקורב לזמרת מספר איך ג׳יי לו מרגישה בנוגע לקאמבק של השנה, ואיך השניים בילו בחגיגות יום ההולדת ה-52 שלה בצרפת

ג׳ניפר לופז החליטה שיום הולדת הוא בהחלט הטיימינג הנכון לשים סוף לשמועות, ולאשר את הקאמבק שלה עם האקס המיתולוגי, השחקן בן אפלק. מאז, המעריצים של השניים עוד מתקשים להירגע, והרשת סוערת ומלאה בכותרות בנושא. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, מקורב לג׳יי לו מספר כי השניים מאושרים יחד, מסתדרים נהדר, ואף ערכו היכרות עם הילדים. ״ג׳ניפר מאוד שמחה. היא מאושרת יותר מתמיד. הם חגגו לאחרונה את יום הולדתה בהפלגה, ובמועדון יחד עם כמה חברים קרובים״, סיפר. 

בתגובה, כך נראה, פרסם בטיימינג מנצח, האקס של ג׳יי לו, אלכס רודריגז, תמונה מיכאטה יוקרתית, בה הוא מוקף בכמה נשים צעירות. לפי הדיווחים, מדובר על טרום חגיגות ליום הולדתו ה-46. כזכור, השניים ביטלו את הנישואים שלהם באפריל, לאחר ארבע שנים של זוגיות. 

כזכור, את ההודעה הרשמית מסרו לתקשורת ואמרו: ״הבנו שאנחנו טובים יותר כחברים, ואנו מצפים להישאר כך״. לופז ואפלק חידשו את הקשר שלהם זמן קצר לאחר מכן, כאשר לופז נפרדה מרודריגז, ואילו אפלק מבת זוגו, השחקנית אנה דה ארמס. 

ג׳יי לו ואפלק היו אחד הזוגות הלוהטים ביותר בתחילת שנות האלפיים, כאשר החלו לצאת בשנת 2002, לאחר ששיחקו יחד באותו הסרט. כמה חודשים מאוחר יותר, השניים התארסו, ושנה לאחר מכן ביטלו את החתונה, והחליטו להיפרד. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE