הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופס: תמונות הפפארצי שמדונה ממש לא רוצה שתראו
כוכבת הפופ מקפידה להעלות לאינסטגרם שלה תמונות מרוטשות בהן היא מציגה לוק סקסי ובעיקר צעיר ורענן. אך לאחרונה, צלמי הפפארצי הצליחו לתפוס את מדונה באמצע היום ברחוב בניו יורק כשהיא נראית אחרת לגמרי מכפי שהיא מציגה את עצמה ברשתות החברתיות

מסתבר כי גם מלכת הפופ העל זמנית מדונה, לא יכולה לנצח את הגיל, על אף הניתוחים והפוטושופ. לאחר שהעלתה תמונה פרובוקטיבית במיוחד לעמוד האינסטגרם האישי שלה, והצליחה לעורר לא מעט סקרנות בקרב המעריצים כאשר הוסיפה את הכיתוב ״חיים חדשים״, כעת נתפסה מדונה בלוק לא מחמיא במיוחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדונה, שתחגוג ממש בקרוב יום הולדת 63, נתפסה בעדשת הפפארצי, ברחובות ניו יורק לצד בן זוגה הצעיר ממנה בכמה עשורים. להבדיל מהתמונות המרוטשות של הזמרת באינסטגרם, בחיים האמיתיים מדונה נראית אחרת לגמרי. 

מדובר על תמונות הפפארצי הראשונות מזה מספר חודשים ארוכים, בהם הצליחה הכוכבת להישאר מתחת לרדאר. כאמור, מדונה ובן זוגה, אלאמליק וויליאמס בן ה-27 בלבד, רכו על אופניים ברחוב, וניסו לחמוק מהר ככל האפשר מצלמי הפפארצי, אך למזלנו, ללא הצלחה רבה. השניים היו בלוק ספורטיבי ופשוט, אך מדונה כמובן לא ויתרה על מעיל סגול של פראדה. 

כזכור, בחודש מרץ האחרון מדונה פרסמה מספר תמונות חושפניות במיוחד, בהן היא לובשת תחתונים וחזייה קטנים, שלא בדיוק משאירים הרבה מקום לדמיון. התמונות הצליחו לגרור לא מעט תגובות מצד העוקבים והמעריצים, כאשר חלק אף הביעו דאגה לשלומה של הזמרת. 

״היא לא קצת מבוגרת בשביל תמונות מהסוג הזה?״, ״זה משונה שסלבס בגיל הזה מפרסמים כאלה דברים״, ״מדונה חייבת להפסיק עם הניתוחים הפלסטים, היא נראית כמו חייזר״, הן רק חלק קטן מאלפי התגובות שהזמרת זכתה להן. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE