הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההוכחה הסופית: ג'ניפר לופז ובן אפלק נתפסו מתנשקים
לאחר אין ספור שמועות, סוף-סוף זה קרה ואפשר לומר בביטחון מלא, קאמבק השנה בין ג׳יי לו והשחקן בן אפלק לגמרי קורה. לאחרונה, השניים נתפסו בעדשת הפפארצי כשהם מתנשקים בלהט, ונראים מאוהבים ומאושרים מתמיד

בימים האחרונים הרשת עולה באש בעקבות התמונות החדשות של ג׳ניפר לופז ובן אפלק, בהן השניים מתנשקים בתשוקה רבה, ולא מותירות הרבה מקום לספק. כזכור, לופז ואפלק היו הזוג הכי לוהט בתעשייה לפני כמעט שני עשורים, מה שהופך את הקאמבק שלהם לחגיגי ומתוקשר במיוחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדובר על ההוכחה הסופית לגל השמועות שמציף את הרשת בשבועות האחרונים בנוגע לקאמבק אפשרי בין השניים, ואין ספק כי מדובר על בשורה של ממש. כזכור, ג׳יי לו ובן נפגשו לפני שנים רבות כאשר כיכבו ביחד בסרט ״אהבה מחוץ לחוק״, כאשר הזמרת עוד הייתה נשואה לבעלה השני, כריס ג׳אד.

כזכור, אפלק כרע ברך בשנת 2002 והציע ללופז נישואים, אך שנה מאוחר יותר, ארבעה ימים בלבד לפני יום החתונה הגדולה, השניים נפרדו. השמועות על חידוש הקשר ביניהם החלו אי שם בחודש אפריל, ומאז המעריצים רק מחכים לכל סימן או אישור. 

לפני התמונות החדשות של השניים, צלמי הפפארצי תפסו את אפלק ולופז בחופשה משותפת במונטנה, תמונות שהצליחו להצית את גל השמועות ולטפח תקווה בלב המעריצים, אך ללא כל ספק, כעת מדובר על האישור הסופי, השניים אחד חזרו זה לזרועות זו.

כידוע, לופז ואפלק נפרדו כל אחד מבן ובת זוגו לאחרונה. ג׳ניפר נפרדה מהארוס שלה, לאחר גל שמועות אודות בגידה מצידו. כזכור, השניים ניסו לשקם את היחסים שלך בשנה האחרונה, אך ללא הצלחה, והודיעו באופן רשמי כי החליטו לפרק את החבילה. גם בן אפלק נפרד מבת זוגו, כאשר לפי הדיווחים הייתה זו יוזמה שלה, מכיוון שלא רצתה לעזוב איתו את לוס אנג׳לס. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE