הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בריידי הרפובליקני נגד תוכנית התקציב של ביידן: "יחסל כ-6 מיליון משרות באמריקה"
לטענתו, התקציב של הממשל הדמוקרטי "יממן את התשתיות על גב המשפחות העובדות" , מה שיגרום לארה"ב לחזור לצמיחה איטית של שני אחוזים ופחות, כמו בממשל אובמה

קווין בריידי, נציג הרפובליקנים בטקסס, תקף את הצעת התקציב של ממשל ביידן בגובה  6 טריליון דולר, וטען כי הדבר יחסל מיליוני משרות בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני חושב שהדבר החשוב כאן הוא לא לממן את התשתיות על גב המשפחות העובדות", אמר בריידי בראיון לפוקס ניוז. "והעלאות המס של ביידן עושות בדיוק את זה, והן פשוט לא נחוצות. בשורה התחתונה, עם העלאות המס הללו, אמריקה הופכת למפסידה. אנחנו למעשה מאבדים מקומות עבודה בתשתיות, וזה לא הגיוני".

"אני חושב שאנשים שוכחים שהנשיא ביידן, כמועמד, נשבע שוב ושוב לבטל את כל הפחתות המס של הנשיא טראמפ והממשל הרפובליקני", המשיך. "מדובר בהעלאת מס משמעותית בסך 2,000 דולר לשנה ממשפחות שעובדות. אין ספק שזה הופך את העסקים באמריקה לפחות תחרותיים, כאן ובעולם, ועם מה שלדעתי יחסל כ-6 מיליון משרות באמריקה. אבל, כמובן, הנשיא ביידן עושה זאת רק בגלל בעיות במדיניות שלו".

"אמריקה תחזור לצמיחה איטית כמו בממשל אובמה, צמיחה של שני אחוזים ופחות. הם מודים שזה מאט את הצמיחה באמריקה ומאט את המשרות במדינה".

כזכור, בסוף חודש מאי, ביידן הציג את תוכנית התקציב שלו בגובה 6 טריליון דולר, מה שמסמן עלייה גדולה בהוצאה על תשתיות, בריאות וחינוך, והעלאות מיסים לחברות ולעשירים. התקציב זקוק לאישור הקונגרס, כאשר המועד להעברתו הוא עד ספטמבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE