הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לסקוט דיסיק מגלה: ״סקוט תפס לאחרונה מרחק מקורטני, קשה לו עם הזוגיות החדשה שלה״
מאז שקורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק נפרדו, השניים מקפידים להיכנס ולצאת ממערכות יחסים תקשורתיות, אחת אחרי השנייה. כעת, נראה כי קורטני מצאה את האחד, אך מקורב לסקוט חושף כי קשה לו לקבל את האהבה החדשה של קורטני

אין ספק כי האהבה החדשה של קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר נמצאת בכל מקום, כאשר הזוג הטרי והפוטוגנטי מקפיד לתעד כל מקום אליו הם הולכים, והם לא חוסכים בתמונות רומנטיות, מיניות ולעיתים פרובוקטיביות. כעת מסתמן, כי יש מישהו שזה לגמרי מפריע לו. רמז: מדובר על האקס. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקרוב לסקוט דיסיק מספר כי מאז שנפרד מקורטני, בשנת 2105, לא באמת קינא באף מערכת יחסים שלה, מכיוון שלא נראתה רצינית מדי. את כעת, הזוגיות החדשה שלה עם בארקר נראית רצינית במיוחד, וקורטני נראית מאוהבת עד מעל הראש, מה שמצליח לעורר את קנאתו של סקוט. 

כזכור, השניים יצאו במשך שנים, ולהם שלושה ילדים משותפים. הפרידה שלהם לא הפתיעה במיוחד אף אחד, כאשר הזוגיות שלהם הייתה מתוקשרת ופומבית, ובעיקר, מלאת משברים וריבים. אותו מקורב מספר: ״סקוט מתרחב מקורטני ככל שהוא יכול. הם כמובן בקשר בכל הנוגע לילדים, אבל כבר לא מבלים יחד כמשפחה. התקשורת שלהם הצטמצמה, סקוט בהחלט לקח שני צעדים אחורה. לא נוח לו לראות את קורני ככה״. 

עוד סיפר כי לסקוט הייתה תקווה קטנה בליבו כי אולי הוא וקורטני יחזרו, אך כעת, כשהיא מאוהבת ונמצאת בזוגיות חדשה, ואפילו המשפחה כבר לא מעודדת את חזרתם, נראה שהוא הרים ידיים באופן סופי. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE