הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שבועות ארוכים מתחת לראדר: בראד פיט מציג לוק חדש ומפתיע במיוחד
בניגוד לאקסית המיתולוגית, אנג׳לינה ג׳ולי, נראה כי בראד פיט מקפיד לשמור על פרופיל נמוך. לאחרונה, הצליחו צלמי הפפארצי לתפוס את פיט כשהוא יוצא מפגישת עבודה בבוורלי הילס, ומציג לוק חדש: תספורת מפתיעה

בראד פיט (57) נתפס לאחרונה על ידי צלמי הפפארצי בחניון בבוורלי הילס כאשר הוא יוצא מפגישת עבודה שגרתית. נשמע כמו סיטואציה רגילה? אז זהו, שלא. תמונות הפפארצי חושפות שינוי די רציני שפיט עשה בשיער שלו, מה שהצליח לשנות את כל הלוק של השחקן, או אם תרצו, הרווק הנחשק בעולם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פיט העביר את יומו בבוורלי הילס, כשהוא לבוש במכנסי ג'ינס, סוודר כחול, מעיל בצע חקי, ונעלי סניקרס פשוטות. ההפתעה האמיתית הייתה דווקא התספורת החדשה של בראד: קוקו הדוק ואסוף, מראה שבהחלט גורם לכוכב להיראות אחרת. הפפארצי המפתיע מגיע כאמור, לאחר שבועות בהם פיט הקפיד לשמור על פרופיל נמוך, זאת בשונה מג׳ולי, אשר התראיינה לא מעט, וכיכבה במדורי הפפארצי. 

כזכור, השניים נמצאים בהליך גירושים מתקדם, כאשר אנג׳לינה ג׳ולי חשפה לאחרונה לא מעט פרטים אישיים מחייה עם פיט בראיון בו השתתפה, ואף ציינה כי הצעד להפריד כוחות נבע מתוך כוונה לשמור על שלום הילדים המשותפים, זאת לאחר התנהגות בלתי הולמת מצידו של בראד במשך זמן רב. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE