הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נטפליקס מגלה: מה קורה כאשר קפטן אמריקה מתגייס למוסד?
כריס אוונס סיים את תפקידו כ"קפטן אמריקה" בסרטי מארוול, ובסוף החודש הוא יגיע לנטפליקס בתפקיד סוכן מוסד אשר מנסה לסייע ליהודי אתיופיה לברוח מסודן. מארק איווניר ואלונה טל מופיעים גם הם בסרט, שאותו ביים גידי רף ("חטופים")

השחקן כריס אוונס כנראה מוכר לרוב האנשים כחייל סטיב רוג'רס - קפטן אמריקה - מסרטי הקומיקס של מארוול, אך בקרוב הוא יגיע למסך הקטן כסוכן מוסד המסייע ליהודי אתיופיה לעלות לישראל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כריס אוונס בסרט החדש בו יגלם סוכן מוסד (צילום: נטפליקס)

 

מדובר בסרט "The Red Sea Diving Resort" (טרם נקבע השם הרשמי בעברית) בבימוי של גידי רף הישראלי ("חטופים"). הסרט מבוסס על הספר "הביאו לי את יהודי אתיופי" שאותו כתב העיתונאי הישראלי גד שמרון, ואוונס יגלם סוכן מוסד המשתתף ב"מבצע אחים".

מוקדם יותר היום פרסמה ענקית הסטרימינג, נטפליקס, את הטריילר לסרט - שיגיע למסך הקטן ב-31 ביולי.

 

 

הסרט כמובן מבוסס על סיפור אמיתי, והכותרת מתייחסת לאתר צלילה פיקטיבי שהוקם בסודן ע"י גוף המודיעין הישראלי כדי להבריח את יהודי אתיופיה מהמדינה. אתר זה פעל במשך יותר מארבע שנים מבלי שאף אחד ידע מהי מטרתו האמיתית, כולל העובדים והמנהלים הבכירים.

מי שיככבו לצדו של אוונס הם היילי בנט ("שבעת המופלאים"), מייקל קיי ויליאמס ("אימפריית הפשע", "הסמויה"), גרג קיניר ("חיילים היינו") ובן קינגסלי ("גנדי"). גם ישראלים יככבו בסרט, ביניהם מארק איווניר ואלונה טל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE