הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הופעה שניה בהפתעה: מייגן מרקל הגיעה פתאום לטקס פרסי האופנה בבריטניה
זו הפעם השניה בתוך שבוע ימים שמרקל מופיעה לבדה בציבור וללא הודעה מוקדמת. האם הופעות הסולו האלה מגיעות על רקע הדיווחים על הקרע שבין מרקל לבין שאר בני משפחת המלוכה, בהם קייט מידלטון

השחקנית בעבר והדוכסית בהווה, מייגן מרקל (37), הפתיעה כשהופיעה בטקס פרסי האופנה בבריטניה, על מנת להציג את מעצבת בגדי הנשים של השנה, קליר ווייט קלר מג'יבנשי. המעצבת עיצבה את שמלת הכלולות של מרקל עם הנזר התואם ומשובץ היהלומים, אותם לבשה כשנישאה לנסיך הארי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



לק שחור זה מצחיק. מרקל בטקס פרסי האופנה

ההשראה לעיצוב השמלה, שמוצגת בימים אלה בטירת וינדזור, הגיעה מעיצוב החתונה האייקוני שיצר מייסד מותג האופנה הוברט זה ג'יבנשי, עבור הדמות שגילמה השחקנית אודרי הפבורן בסרט "מצחיקונת". קלר עיצבה דגמים רבים עבור מרקל, מאז שהפכה לדוכסית מססקס.

"האישה הזו מדהימה", אמרה קלר לקהל לאחר שמרקל מסרה לה את הפרס, "זכיתי להכיר את מייגן באופן אישי. זה כבוד שלא יאמן, שיש מישהו כזה שנותן בך אמון ברגע המדהים ביותר בחיים שלו. אני לא יכולה להודות לך מספיק, כי זה באמת הרגע היפה ביותר. תודה".

הדוכסית עברה על כללי הפרוטוקול המלכותי. בעוד שלפיהם מותר למרוח על הציפורניים לכה שקופה, בחרה מרקל למרוח את ציפורניה בשחור. אנחנו לא חושבים שזה הפריע לקהל, שנהנה מההופעה המפתיעה והמשמחת.


מחזיקה שלא תברח. מרקל והבטן ההריונית

זו הפעם השניה שמרקל מופיעה במפתיע בתוך שבוע ימים. לפני מספר ימים היא ביקרה בקינגס קולג', בלונדון, ללא הודעה מוקדמת. שם, ביקשה לדון עם מובילי האוניברסיטה בסחר בבני אדם, בעבדות ובשוויון בין המינים.

הופעות הסולו האלה מגיעות לאחר דיווחים על קרע בין מרקל לבין שאר בני משפחת המלוכה, בהם גם קייט מידלטון. כמו כן, שני עוזרות אישיות התפטרו מהצוות שלה בתוך פחות משנה מיום החתונה שלה. העוזרת השניה, סמתנה כהן, תסיים את תפקידה באביב, לאחר לידת התינוק שלה ושל הארי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE