הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'ההמון האנרכיסטי' משתמש בסבל הפלסטיני כתירוץ לאלימות ולהרס
מנכ"ל חברה אשר מספקת אנשים להפגנות כדי להפוך אותן לגדולות יותר הסביר מדוע הוא לא מוכן לשתף פעולה עם כל הקשור לסכסוך במזרח התיכון

ההפגנה האנטישמית האלימה מחוץ לבית הכנסת אדס תורה בלוס אנג'לס בחודש שעבר, גורמת לאפקט הפוך ממה שתומכי הפלסטינים באמת צריכים להתכוון אליו – כך אמר אדם סווארט, מנכ"ל ומייסד חברת Crowds on Demand, המספקת אנשים להפגנות שונות.

"מה שראינו לא עשה שום דבר בשביל העם הפלסטיני", אמר סווארט, התייחס להפגנה האלימה בשכונה פיקו-רברטסון. "הם מנכרים את בעלי הברית הפוטנציאליים הגדולים שלהם, שהם יהודים אמריקאים בעלי נטייה שמאלית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה כבר לא עניין של פלסטין", הוא אמר. "זו תירוץ של 'המונים אנרכיסטיים' לנקוט באלימות ולהרוס רכוש, ובכך להצדיק את זה מאחורי סבלם של אנשים במרחק 8,000 מיילים שלא מרוויחים דבר מהפעולות שלהם".

החברה של סווארט, לה יש רשימה גדולה של עובדים אותם היא שולחת להפגנות כדי להגדילן, קיבלה בסביבות ה-200 בקשות להיות מעורבת בהפגנות בנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני.

אבל סווארט דחה את כולן.

"אנחנו נשארים מחוץ לנושא הזה כרגע מכיוון שאנחנו לא רואים דרך בונה להתערב", הוא אמר, והוסיף שהחברה דחתה בקשות רווחיות אחרות שלא מתיישבות עם הערכים שלה, שבראשן יושבת המטרה להפוך את ארצות הברית ואת העולם למקום טוב יותר, אמר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE