הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבצע ארצי ממוקד: מאות ילדים נעדרים אותרו על ידי שירות המרשלים
מאות קטינים שנחטפו על ידי הורים או זרים, או כאלה שברחו ונחשבו בסיכון – נמצאו במסגרת מבצע בשיתוף מספר סוכנויות חוק פדרליות, מדינתיות ומקומיות, מפלורידה ועד ניו יורק

שירות המרשלים של ארצות הברית הוביל מבצע ארצי שנמשך שישה שבועות, והביא למציאתם של 200 ילדים נעדרים - כאשר הצעיר ביותר ביניהם היה בן חמישה חודשים, לפי מחלקת המשפטים של ארצות הברית.

הקטינים שאותרו היו בין היתר כאלה שברחו מביתם או מהמסגרת ונחשבו בסיכון, או שנחטפו על ידי הורים שלא הייתה להם משמרת חוקית – כך נמסר בהודעה לעיתונות.

הם חולצו בין ה-20 במאי ל-24 ביוני במהלך מאמץ ארצי בשם מבצע "נמצא אותך 2". ילד שנעדר באופן קריטי הוא ילד שנמצא בסיכון מוגבר לסכנה אם לא יימצא בהקדם האפשרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סוכנויות פדרליות, מדינתיות ומקומיות בשבעה מחוזות משפטיים פדרליים ומיקומים ברחבי ארצות הברית יחד עם המרכז הלאומי לילדים הנעדרים והנפגעים השתתפו בחילוץ הילדים, 123 מתוכם חולצו "ממצבים מסוכנים", לפי הקצינים.

"הילדים הנעדרים הללו נחשבו לחלק ממקרי החילוץ המאתגרים ביותר באזור, בהתבסס על רמזים לגורמי סיכון גבוהים כמו נפגעי סחר במין של ילדים, ניצול ילדים, תקיפה מינית, התעללות פיזית, ומצבים רפואיים או נפשיים", כך נמסר.

המבצע מחוף לחוף התרחש במיקומים כוללים פורטלנד ויוג'ין, אורגון; מספר מחוזות בדרום פלורידה; ניו יורק סיטי; וחלקים ממישיגן.

"מתוך 200 הילדים שנמצאו, 173 היו כאלה שברחו, 25 נחשבו לנעדרים מסיבות אחרות, אחד היה חטיפת משפחה, ואחד היה חטיפה שאינה משפחתית", לפי ההודעה.

14 מהילדים נמצאו מחוץ לעיר ממנה נעדרו ו-57% מהמחולצים נמצאו תוך שבוע מרגע ששירות המרשלים של ארצות הברית החל לסייע במקרה שלהם.

"אחת המשימות הקדושות ביותר של שירות המרשלים של ארצות הברית היא לאתר ולחלץ את ילדי המדינה שנעדרים באופן קריטי", אמר מנהל שירות המרשלים, רונלד ל. דייוויס, בהודעה. "זוהי אחת מעדיפויותינו העליונות כיוון שעדיין ישנם אלפי ילדים שנעדרים ונמצאים בסיכון".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE