הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרחפן הכמעט מינאטורי שנכנס לשימוש בצבא ארה"ב
חיילי המשמר הלאומי של ניו יורק החלו להשתמש ברחפן הכיס, שהוא "קטן, קל ועם הגובה אליו הוא יכול לעלות – בקושי שומעים אותו"

חיילים במשמר הלאומי של ניו יורק בוחנים בימים אלה רחפני-כיס שהצבא מקווה שיום אחד יהיו שכיחים בכל כוחותיו.

חיילי משמר הלאומי של ניו יורק הפכו ליחידה הראשונה מסוגה שאומנה עם הרחפן 'בלאק הורנט 3', רחפן קטן ללא טייס שיכול לעוף כ-24 דקות ודורש ציוד מינימלי להפעלה, כך לפי דוח של Task & Purpose.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הרחפנים הללו, שכבר הופעלו עם יחידות כמו הדיוויזה המוטסת ה-82, קטנים וקלים מספיק כך שחייל אחד בודד יכול לשאת את הרחפן, המצלמה והסוללות הדרושות להפעלת המערכת. כשהוא באוויר, המכשיר יכול לשדר וידאו חי ותמונות באיכות HD של האזור המקיף.

יחידות פעילות החלו להשתמש ברחפנים ב-2019 וצוותי כוחות מיוחדים באפגניסטן היו בעליהם מספר שנים לפני כן. הצבא מקווה שהמכשירים הקטנים יהיו בקרוב בידי כל 7,000 הצוותים שלו, כך נאמר בדוח.

 

 

"במקום שצוות יקיים קשר ראייה ישיר, מערכת זו יכולה לעזור לצוות לפקח על אזור מסוים או אזור שהם אחרת לא היו יכולים לעקוב אחריו בשל תוואי, זמן, או מצב האויב. הרחפנים יגבילו גם את האפשרות שאנשי הצוות שלנו יהיו מעורבים באופן ישיר עם האויב על ידי הפחתת הסיכוי לירי ישיר או עקיף," אמר המפקד גארי ברני.

אנדי הואנג, בכיר במשמר הלאומי של ניו יורק, אמר כי הרחפנים היו "קטנים וקלים, ועם הגובה אליו הם יכולים לעלות, בקושי שומעים אותם".

"אז אתה יכול לסייר הרבה, והאויב לא יכול לראות את זה", הוסיף.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE