הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אם למות – אז בשידור חי": אמיליה קלארק על שני ניתוחי המוח שעברה
במהלך צילומי הסדרה אולי הפופולרית ביותר בכל הזמנים, השחקנית הראשית סבלה מבעיה מוחית ששלחה אותה לשני ניתוחים – שאחד מהם הותיר אותה עם דימום פנימי

כוכבת 'משחקי הכס' אמיליה קלארק שיתפה בגילוי לב על חייה לאחר ניתוח המוח בזמן צליום הסדרה, ואיך הפציעה שינתה את "תחושת העצמי" שלה.

השחקנית בת ה-37 עברה שני ניתוחי מוח, אחד ב-2011 והשני ב-2013, לאחר שסבלה מאנאוריזמות (מפרצת) במוח.

"כשיש לך פציעה במוח, מכיוון שזה משנה את תחושת העצמי שלך ברמה כל כך דרמטית, כל החוסר הביטחון שיש לך כשאתה נכנס למקום עבודה מוכפל בארבע תוך לילה אחד", סיפרה קלארק ל-Big Issue של בריטניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הפחד העיקרי היה: 'אוי אלוהים, האם הולכים לפטר אותי? האם יפטרו אותי כי הם חושבים שאני לא מסוגלת להשלים את העבודה?'" אמרה קלארק, שגילמה את דאינריז טארגאריין.

קלארק הסבירה שלעיתים קרובות היא דאגה שתסבול מדימום במוח נוסף בזמן הצילומים או בהופעה בטלוויזיה. "ובכן, אם אני הולכת למות, עדיף שאמות בשידור חי", היא זכרה שחשבה.

קלארק סבלה מהאנאוריזמה הראשונה שלה ב-2011, ממש לאחר שהשחקנית סיימה צילומי העונה של משחקי הכס.

ב-2013 היא עברה ניתוח נוסף להסרת אנאוריזמה, אשר נכשל והותיר את קלארק עם דימום מוח.

"ביליתי חודש שלם בבית החולים, ולא פעם איבדתי כל תקווה", כתבה קלארק במאמר לניו יורקר. "לא יכולתי להסתכל בעיניים של אף אחד. הייתה בחרדה נוראית, התקפי פאניקה. גדלתי על העקרון שלא לומר, 'זה לא הוגן'; למדתי לזכור שתמיד יש מישהו שמצבו גרוע יותר משלך. אבל, בעודי עוברת את החוויה הזאת, כל התקוות שלי נעלמו".

"הרגשתי כמו קליפה של עצמי", היא הוסיפה, "לכדי כך שכעת יש לי קושי לזכור את הימים האפלים האלה בפרטים רבים. המוח שלי חסם אותם. אבל אני זוכרת שהייתי משוכנעת שאני לא הולכת לחיות".

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE