הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העסקה של קליפורניה עם איל הנדל"ן ממונקו: מחיקת הפרות בנייה תמורת גישה לציבור
המיליארדר המכונה 'התמנון' ביצע למעלה מ-12 רכישות תמורת 100 מיליון דולר באזור יוקרתי עם "הנופים היפים בעולם" במחוז מונטריי. אחרי חששות הציבור ואתגרים עסקיים – נראה שיש פתרון באופק

מיליארדר ממונקו, המכונה 'התמנון' בגלל אחיזתו ההדוקה בכפר היסטורי בביג סור בקליפורניה, הבטיח להעניק גישה ציבורית לאחד המקומות עם "הנופים הטובים ביותר בעולם" – זאת במסגרת עסקה שעשה עם המדינה.

איל הנדל"ן פטריס פסטור הוציא 100 מיליון דולר ברכישת יותר מ-12 נכסים ומיקומים אייקוניים בכפר הציורי Carmel-by-the-sea, או פשוט 'כרמל', שנמצא במחוז מונטריי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פוסטר וחברת הנדל"ן שלו, 'אספרנסה כרמל', רכשו בשנת 2021 את מסעדת Rocky Point שנסגרה מאז, זאת תמורת 8 מיליון דולר – עם תוכנית לפתוח מסעדה גדולה עם 166 מקומות ומלון בוטיק בן 14 חדרים עם נוף לכמה מהאזורים היפים ביותר של קליפורניה.

אבל לכנס שרכש פסטור יש עבר בעייתי, עם כמה חקירות פתוחות בגין הפרות בנייה שונות שהציבו אתגרים רבים לאיל הנדל"ן לפתח את חזונו.

אחרי דיונים רבים בין פסטור לועדת החוף של קליפורניה, שכללו את החששות רבים של המקומיים מפני השתלטותו של המיליארדר ממונקו על האזור, הצדדים הגיעו להסכמה.

הרשויות המקומיות ימחקו את ההפרות ואת הקנס הפוטנציאלי שפסטור היה אמור לשלם, זאת בתנאי שהמיליארדר לא רק יתחייב לשפר את הנכס, אלא גם יפתח אותו לציבור וישפר את שבילי הגישה, יוסיף שירותים ציבוריים ומקומות חנייה.

 

 

"קו החוף הזה הוא אחד האוצרות האמיתיים של קליפורניה, עם נופים עוצרי נשימה ודרמטיים להפליא", אמרה ליסה הייאג', מנהלת האכיפה של ועדת החוף של קליפורניה, שצפויה לאשר רשמית את ההסכם בשבוע הבא. "עבדנו קשה כדי ליצור עסקה שתספק שירותים למבקרים ולתושבים כאחד, כולל שבילים, שולחנות פיקניק ואפילו חניה ציבורית ושירותים".

העיר כרמל ידועה כמאוד יוקרתית ובניוחות הוליוודיים. בשנות ה-80 ראש העיר היה לא אחר מקלינט איסטווד, לפני כשנתיים בראד פיט רכש שם נכס בשווי 40 מיליון דולר, לצד שכנים מפורסמים נוספים כמו מייקל נסמית', דוריס דיי, בטי וויט ועוד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE