הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נמצאים באפליקציות היכרויות? חמישה דגלים אדומים כשאתם מדברים עם סטוקר
תהליך ההיכרות של מאץ' פוטנציאלי דרך האינטרנט הוא תמיד מרגש, וגם מלחיץ, בטח כשאין לכם מושג מול מי אתם מדברים. מומחה לפרטיות חושף כמה דרכים לסנן ולשמור על עצמכם

האפליקציות כבר מזמן הפכו לדרך העיקרית דרכה אנשים מחפשים התאמה זוגית או מינית.

אבל לפני שאתם מחליקים ימינה או שמאלה, כדאי שתעברו על הרשימה שהורכבה על ידי מומחה הפרטיות טרבור קוק, בה הוא מפרט חמישה דגלים אדומים שהאדם איתו אתם מתכתבים הוא סטוקר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לא נותן מנוח

יש את אלה שאוהבים שמחזרים אחריהם בעקשנות, אבל שימו לב לכך שברגע שהחיזור הופך להתמדה אגרסיבית – זה דגל אדום גדול.

"אם הוא שולח לך הודעות כל הזמן, גם אחרי שציינת שאת עסוקה או שאת צריכה מרחב, זה יכול להצביע על אובססיביות לא בריאה. התנהגות זו יכולה להסלים לצורך בלתי פוסק בתקשורת, ולגרום לך להרגיש מוצפת ולכודה", אמר קוק.

אפס אנד דאונס

אם לדייט שלכם יש שינויים בלתי צפויים וקיצוניים במצב הרוח, זה יכול להוות "סימני אזהרה משמעותיים", אמר קוק. הוא הוסיף שאם מעשיו של האדם משתנים באופן דרסטי מחיבה לעוינות - או שהוא מגיב בצורה לא פרופורציונלית לנושא קטן - זה יכול להוביל ל"התנהגות מסוכנת יותר, הפכפכה".

מאיפה הוא צץ?

זה לא מקרי או כוחו של גורל שאתם נתקלים שוב ושוב באותו אדם שהכרתם דרך אפליקציית ההיכרות. תהיו מודעים, שסטוקר נוטה לעקוב אחריכם, מעשה שהוא "פלישה ברורה לפרטיות ואיום פוטנציאלי על הביטחון".

שאלות פולשניות

יש דרך להכיר אחד את השני, אבל שימו לב שאם המאץ' שלכם שואל שאלות שגורמות לכם אי נוחות או שהן פולשניות מדי – החל משגרת היומיום, מצב כלכלי או מערכות יחסים בעבר – נסו לצאת מהשיחה. אם השאלות נמשכות, אתם כבר יודעים את התשובה.

ניסיון לשלוט

מאץ', דייט או בן זוג שדורש לדעת בכל רגע איפה אתם, עם מי אתם ויציע לכם כדי לנצל את הזמן הפנוי – יכול להיות שהוא מסוכן.

"כל התנהגות המבקשת להגביל את האוטונומיה שלך או לבודד אותך מחברים ובני משפחה היא דגל אדום מרכזי", הזהיר קוק.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE