הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תתכוננו לעומסי תנועה: ההוליווד בול סוגרת חצי מהחניונים שלה
המהלך מגיע במטרה להפחית את התנועה הכבדה לפני ואחרי הופעות באמפיתיאטרון – למרות שהוא עשוי לעשות את ההפך. אבל המנכ"ל מאמין שמדובר ב"שיפור לטווח הארוך"

מצב החניה בהוליווד הולך להחמיר ובהרבה – שכן האמפיתיאטרון הוליווד בול' הודיע כי יסוגר שניים מתוך ארבעת מגרשי החניה מחות לשדרת נורת' היילנד, זאת כדי לעודד נסיעות שיתופיות, כמו גם את תנועת האוטובוסים וההסעות.

אולם ההופעות החיצוני הנודע בו יש כ-17,500 מקומות ישיבה, הודיע על ביטול מגרשי החניה B ו-C עבור הציבור הרחב, החל מבעוד כעשרה ימים עם הופעת המחווה לג'ימי באפט – שתפתח את עונת ההופעות הקרובה.

החניות לא יבוטלו לחלוטין, שכן מגרש B יהיה זמין לנחים ומגרש C ישמש לרכבים שיתופיים. אבל עדיין, פירוש המהלך הוא שכ-350 מקומות חניה כבר לא יהיו זמינים לכולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דניאל סונג, המנכ"ל הזמני של התזמורת הפילהרמונית של לוס אנג'לס – אשר מנהלת את האמפיתיאטארון, אבל שההחלטה הגיעה במטרה להוריד את עומסי התנועה לפני ואחרי האירועים.

"אנשים לא אוהבים להגיע לבול, אבל כולם אוהבים את הבול", אמר סונג בראיון ל'לוס אנג'לס טיימס'. "אז אם מישהו נמנע מלהגיע לבול, אנחנו ננסע לתקן את זה ולמתן את הבעיה עד כמה שאפשר".

הוא הסביר כי העומסים הכבדים גורמים לנהגים "להסתכסך זה עם זה", והעלה את השאלה שהדריכה את ההנהלה לפתרון זה: "איך אנחנו נותנים להם לצאת ולהיכנס מאזורים ספציפיים, כך שהכל יזרום בצורה יעילה יותר?".

בין הפתרונות המוצעים שניתן למצוא באתר האינטרנט, ה''הוליווד בול' הציעה למבקרים להשתמש ב-Park & Drive או Bowl Shuttle.

גם ניתן לרכוש כרטיסי חניה מבעוד מועד, כאשר המחירים נעים בין 45 דולר ל-90 דולר בהתאם לרכב ולמגרש. עבור אופנועים, המחיר יעמוד על עשרה דולרים.

סונג מאמין לחלוטין בהמלך. "לא היינו עושים את זה אלא אם כן היינו בטוחים שזה יהווה שיפור ארוך טווח עבור כל מי שמגיע להוליווד בול".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE