הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי התערבותה הבוטה של וושינגטון בפוליטיקה ישראלית - מייסד אולפני מארוול יוצא להגנת נתניהו
"זו לא המלחמה או המדינה שלך", כתב מפיק העל אבי ארד, ישראלי-אמריקאי שנפצע במלחמת ששת הימים, במכתב חריף נגד דבריו המרגיזים של מנהיג הרוב בסנאט צ'אק שומר

מייסד אולפני מארוול, אבי ארד, לא יכל לשתוק אל מול הנאום המרגיז של מנהיג הרוב בסנאט צ'אק שומר – שהתערב ישירות בעניינה הפנימיים של ישראל וקרא להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ארד – מפקיד הסרטים ספיידרמן, הענק הירוק ואיירון מן, הוא אזרח כפול שנולד בישראל ועבר לארה"ב בשנת 1969. ביום שלישי האחרון, הוא שלח מכתב זועם לשומר היהודי, בו אמר שהוא המום מהבגידה שלו.

"אני כותב לך בגלל ההצהרה האחרונה שלך מיום חמישי שעבר, כשקראת לישראל לקיים בחירות חדשות, ואמרת שאתה מאמין שראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו 'איבד את דרכו' ומהווה מכשול לשלום באזור על רקע המשבר ההומניטרי הגובר בעזה. אני חושב שהאמירה שלך לא רק לא נכונה, אלא אינה הולמת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ארד בן ה-75, ששירת בצה"ל ונפצע במלחמת ששת הימים, המשיך: "זו לא המלחמה שלך. זו לא המדינה שלך. ולא אתה נמצא בסיכון. ועם כל הכבוד, זה לא המקום שלך או העסק שלך לנסות להכתיב למדינה דמוקרטית אחרת מה הבחורים שלה צריכים לעשות או איך הם צריכים להצביע".

מייסד אולפני הקולנוע מהמוצלחים בעולם הזכיר את כוכבי הוליווד שמאשימים את ישראל ב"כיבוש" ובסכסוך עם הפלסטינים, ואמר שזה "שונה לגמרי מביקורת חריפה על ישראל שנשמעת מסנאטור אמריקאי, שהוא נבחר הציבור היהודי הבכיר ביותר במדינה, ומי שמייצג את אחד האזורים עם ריכוז היהודים הגדול ביותר בעולם".

ארד המשיך והאשים את שומר בן ה-73 בהתעלמות מהעובדה שהישראלים מתמודדים עם אויב אכזר, שנשבע "להשמיד" את מדינת היהודים.

 

קטע מנאומו של צ'אק שומר:

 

 

"אני תוהה מה היית אומר אם, חס וחלילה, אחד או יותר מקרובי משפחתך היו נטבחים על ידי חמאס כמו הישראלים ב-7 באוקטובר, או נקלחים כבני ערובה ומוחזקים בתנאים תת-אנושיים יותר מחמישה חודשים. אני תוהה אם היית נוקט באותה עמדה ומוצא את אותן מילים, אם אתה או משפחתך הייתה גרה בישראל ונתונה לפגיעות טילים והתקפות בלתי מוצדקות מצד המחבלים הללו".

מפיק העל המשיך וגינה כיצד הסנאטור הדמוקרטי גרם לישראל "להיראות כמו הנבל" בכך שאינה מבטיחה הפסקת אש, בעוד שדיווחים מראים שחמאס הוא זה שמתנגד להפוגה במלחמה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE