הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב טיקטוק קורא למהגרים 'לפלוש' לבתים אמריקאים תוך שימוש בתקנות זכויות הפולשים
מהגר עם קהל עוקבים מקוונים של כ-500,000 בני אדם, מספק לחבריו עצות כיצד "לפלוש" לבתים בלתי מאוכלסים ולהפעיל בכך את תקנות זכויות הפולשים ברחבי אמריקה - "חבריי השתלטו כבר על 7 בתים"

אזרח ונצואלה לאונל מורנו, הידוע גם כ-@leitooficial_25 ברשת החברתית שבבעלות סינית, ושהינו בעל חשבון אינסטגרם פעיל יצר סערת רשת משמעותית אשר התקשורת האמריקאית מדווחת אודותיה בהרחבה.

נראה כי האיש הגר בפרבר של קולומבוס, אוהיו, אמר בסרטון שפורסם לאחרונה כי על פי החוק האמריקאי, "אם בית אינו מאוכלס, נוכל לתפוס אותו".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נראה כי הוא מתכוון לחוקי החזקה שליליים, הידועים בכינויים כ"זכויות הפולשים", המעניקים לדיירים רכוש באופן בלתי חוקי וזכויות על הנכס שהם תופסים ללא הסכמת הבעלים.

מורנו טען בקליפ הוויראלי ברשת שאמורה להפוך לבלתי חוקית באמריקה אם לא תירכש בידי חברה מקומית, כי יש לו חברים שכבר "לקחו כשבעה בתים".

לסרטון למקרה ותהיתם יש לא פחות מאשר 4 מיליון צפיות.

המשפיע על הדרך גם טען שהדרך היחידה עבור חבריו המהגרים שלא לחיות ברחובות היא "לפלוש" לבתים לא מאוכלסים.

באחרונה תופעת הפלישה הבלתי חוקית לבתים ברחבי ארצות הברית הפכה לנפוצה, עם מקרים מתוקשרים בניו יורק, אטלנטה, ופיניקס אשר עוררו ביקורת ציבורית נרחבת.

במקביל התופעה מתרחשת לגל ההגירה הבלתי חוקית הגדול בהיסטוריה האמריקאית ועל רקע מחסור משמעותי בבתים וביחידות דיור בכל רחבי ארצות הברית.

נראה כי צמד הבעיות מייצרות משבר הגירה המשולב במשבר דיור אשר רבים מהבלתי חוקיים מנסים לנצל במטרה לקדם את מעמדם החדש באמריקה של ביידן אשר קיבלה אותם בזרועות (וגדרות) פתוחות.

כמו כן, לקראת בחירות 2024 מספר סקרי דעת קהל שנתפרסמו בחודשים החולפים הראו כי שאלת ההגירה הבלתי חוקית היא זו העומדת בראש סדר העדיפויות של הבוחר האמריקאי לצד סוגיית האינפלציה המשתוללת.

המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ הבטיח לטפל בשתי הסוגיות האלה, שהופכות לשלובות עתה.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE