הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החזון של איש העסקים הישראלי לשכונת ההומלסים במיאמי
המיליארדר אדם נוימן, מייסד חברת WeWork, שואף לפתח את האזור הכמעט נטוש 'מיאמי וורלדסנטר' ולהפוך אותו למלא בדירות להשכרה, שטחי מסחר ומשרדים קטנים

איש העסקים הישראלי והמיליארדר אדם נוימן, שהוא מייסד חברת WeWork, מתכנן להשקיע מאות מיליוני דולרים על 'עיר האוהלים' של מיאמי כדי להפוך אותה מאזור שטוף בחסרי בית לאתר מגורים יוקרתי.

בעזרת סטארטאפ הנדל"ן שלו Flow, נוימן בן ה-43, ששוויו המוערך עומד על 1.7 מיליארד דולר, מתכנן להקים דירות להשכרה, שטחי מסחר ומשרדים קטנים כאשר השאיפה היא שכולם יהיו במרחק הליכה זה מזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נוימן (צילום: רויטרס)

 

היוזמה נמצאת כעת "בתהליכי הגשת בקשה לקבלת אישור", כאשר דובר מטעם חברת הנדל"ן של נוימן אישר לחדשות כי היעד הוא האזור המכונה המכונה Miami Worldcenter – מיזם עירוני גדול שלאחרונה מתיישבים בו כמויות גדולות של הומלסים עם אוהלים.

התקווה היא שעד שנת 2025, המשרדים ושטחי המסחר כבר יעמדו.

עד כה, חברת Flow הצליחה לגייס כ-350 מיליון דולר, כאשר על פי הערכה של קונקורד גרופ (חברת ייעוץ נדל"ן) הבניינים עשויים להיות שווים ביחד כ-300 מיליון דולר.

 

 

לצד החזון השאפתני, גורמים שונים הצביעו על בעיות אתיות אפשריות, שכן הפרויקטים הקשורים למיאמי וורלדסנטר – המגייסת כ-240 מיליון דולר באמצעות מכירת אג"ח עירוני – מפותחים על ידי 166 2nd Financial Services, המשרד המשפחתי של נוימן ואשתו.

עם זאת, דובר מטעם Flow הסביר לבלומברג כי "כל הטענות כלפי אדם, רבקה או המשרד המשפחתי שלהם, הן לא נכונות".

 מאז, דובר מיאמי וורלדסנטר אמר כי המסמך העירוני יעודכן בקרוב כך שישקף את נתח הבעלות האמיתי שיש ל-Flow בפרויקט, ועד כה לא ברור מהו הנתון האמיתי.

הדיווחים מצביעים כי עוד בשנת 2021, החברה של נוימן קיבלה מימון לבניית השלב השני של מגדל מגורים יוקרתי בן 44 קומות בשם 'Caoba' במיאמי וורלדסנטר, שהוא בתפוסה של 95%. נראה ש-Flow בונה מגדל דירות סמוך נוסף בן 41 קומות, שצפוי לקבל תושבים ממש בהמשך השנה.

 

 

 

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE