הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שקר בשיאי גינס? נשלל התואר מהכלב המבוגר בעולם
מומחים העלו ספקות לגבי גילו האמיתי של בובי, הכלב מפורטוגל בן ה-31 שזכה בתואר המכובד – מה שגרם לגינס לפתוח בחקירה מעמיקה, שממציאה הובילו לשלילת התואר ממנו

בפברואר אשתקד, שיאי גינס הכריזו על כלב מפורטוגל בשם בובי כ"כלב המבוגר ביותר אי פעם" שחי במשך 31 שנים, עד מותו באוקטובר 2023.

אבל מאז עלו טענות סותרות ונפתחו מספר תחקירים – וכעת גינס הודיעו כי הם שוללים מבובי את התואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בתום איסוף הראיות והשלמת החקירה של החברה, מנהל השיאים מארק מקינלי פרסם ביום חמישי האחרון הצהרה: "אנחנו גאים בכך שאנחנו דואגים כמיטב יכולתנו להבטיח את אמיתות השיאים שלנו".

"בעקבות חששות שהועלו על ידי וטרינרים ומומחים אחרים, הן באופן פרטי והן במסגרת פרשנות ציבורית, והממצאים של חקירות שנערכו על ידי כמה כלי תקשורת, הרגשנו שאנו צריכים לפתוח בדיקה על הרשומות של בובי".

וכך, לאחר בדיקה מעמיקה של החברה, גינס "נותרו ללא ראיות חותכות שיכולות להוכיח באופן סופי את תאריך הלידה של בובי", נכתב. "לכן, ללא כל ראיה, אנו לא יכולים לשמור על התואר של בובי".

לטענת הבעלים, בובי נולד ב-11 במאי 1992, והוא היה כלב שמירה שחי בחווה בכפר קונקירוס בפורטוגל, כאמור עד מותו בגיל 31.

 

 

אחרי שזכה בתואר "הכלב המבוגר ביותר אי פעם", התואר הושעה ממנו בינואר לאחר שפורסם תחקיר ב-Wierd שהראה כי מאגר חיות המחמד של ממשלת פורטוגל והשירות הרפואי הווטרינרי של עיריית ליירה, סתרה את טענות הבעלים.

וטרינרים שונים פשוט לא האמינו שבובי היה בן 31, בין היתר בגלל שגזע הכלב חי מקסימום 14 שנים, וגולשים ומומחים שמו לב שכפותיו של בובי היו בצבע שונה בשנת 1999, בהשוואה לתמונות עדכניות יותר.

עם המהלך הזה, כרגע אין כלב שהחליף את בובי בתואר הכלב המבוגר אי פעם. לטענת מקינלי, זה "ייקח הרבה זמן" עד שכלב אחר יזכה.

 

 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE