הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יזם הנדל"ן הישראלי ממיאמי חושף: סלבס ומיליונרים מבקשים ממני דירות בחינם
מגדל בנטלי שבסאני איילס ביץ', שנבנה על ידי גיל דזר, משך תשומת לב רבה אחרי שהראפר פיוצ'ר רכש דירה ב-7.5 מיליון דולר, עם בריכה במרפסת וחניה פרטית בקומה שלו

איש העסקים ממיאמי גיל דזר, בנו של יזם הנדל"ן הישראלי-אמריקאי מיכאל דזר, חשף בפני אתר 'פייג' סיקס' איך סלבס ודמויות עשירות מאוד מבקשות לעתים קרובות דירות בחינם.

השיחה של דזר עם אתר הרכילות של 'הניו יורק פוסט' הגיעה לאחר שהראפר פיוצ'ר קנה ממנו דירה ב-7.5 מיליון דולר במגדל בנטלי היוקרתי שבסאני איילס ביץ', פלורידה, עם בריכה פרטית משלו ומה שנקרא 'סקיי גראז'' עבור ארבע מכוניות באותה קומה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Dezer Development)

 

אבל מסתבר שיש כוכבים שלא מתביישים לבקש הנחה בת שמונה ספרות. "אני כל הזמן מקבל שיחות מסלבריטאים שאומרים לי, 'אתה צריך לתת לי דירה", סיפר דזר.

"אבל הראפר פיוצ'ר היה שונה", הוסיף. "הוא בא אליי כמו ג'נטלמן, ואמר, 'אתה מוכן לתת לי מחיר טוב?'. אבל אחרים באו אלי ואמרו, 'היי, תסדר אותי!'. הם רצו להיכנס לקומת קרקע בחינם, ואני מדבר איתכם על מגה-מיליונרים. זה מטורף".

בניין בנטלי הוא מגדל בן 62 קומות עם 216 יחידות דיור, שהבנייה שלו צפויה להסתיים בשנת 2027.

הדירות מתחילות ב-5.65 מיליון דולר, ומגיעות עם פיצ'רים כמו רצפה מחוממת, סאונה ביתית, מקלחת חיצונית ובריכה במרפסת.

 

 

היזם הישראלי סיפר בעבר ל'פוסט' על ה'סקיי גראז'', עם מעלית שנקראת Dezervator אשר "לוקחת אותך ואת המכונית שלך ישר לדירה שלך, ואתה יכול לראות את המכוניות שלך מהסלון, זאת בזכות לקיר הזכוכית שמפריד".

הידיעה לפיה הראפר פיוצ'ר רכש דירה במבנה היוקרתי, עוררה עניין רב מצד אחרים. "עם הפרסום מי יגור בבניין, קבילתי טלפונים מיחצנים ומנהלים אישיים, שביקשו סיורים פרטיים ללקוחות שלהם תמורה לכרטיסים למשחקי כדורגל, להופעות, לתכשיטים", שיתף דזר.

 

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE