הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ערי קליפורניה מככבות ברשימת האזורים הבטוחים והמסוכנים ביותר בארה"ב
עיר בגולדן סטייט נבחרה כעיר הבטוחה ביותר בכל רחבי האומה, ועוד כמה השתרכו אחריה. אבל בסוף הרשימה ניצבות ערים נוספים, כמו אוקלנד וסן ברנרדינו, כמסוכנות ביותר

שיעורי הפשיעה האלימה בארצות הברית ראו ירידה ניכרת והגיעו לרמות שנרשמו לפני מגפת הקורונה. הרשימה החדשה שפורסמה מציבה את הערים בקליפורניה כבטוחות ביותר, וכמסוכנות ביותר.

אתר הפיננסים MoneyGeek ניתח נתוני פשיעה שפורסמו על ידי ה-FBI והשתמש בממצאי מחקר של האוניברסיטאות מיאמי וקולורדו, ובחן את שיעורי הפשיעה ב-302 ערים גדולות ו-1,010 עיירות קטנות ברחבי ארה"ב, וכמה הפשיעה עולה לקהילה פר תושב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

קליפורניה כיכבה ברשימה – לטוב ולרע. ת'אוסנד אוקס שבמחוז ונטורה למשל, הוצבה כעיר הבטוחה ביותר בארה"ב כאשר מחיר הפשיעה פר אדם עומד על 241 דולר. העיר אירווין שבמחוז אורנג' תפסה את המקום השישי ברשימה, עם 364 דולר.

סימי ואלי, גם במחוז ונטורה, הגיעה למקום התשיעי כעיר הבטוחה ביותר, שם מחיר הפשיעה עבור כל אדם עומד על 404 דולר. באלק גרוב שבמסקרמנטו הוצבה במקום ה-13, וטמקולה שבריברסייד סגרה את 15 הערים הבטוחות ביותר, כאשר המחיר בהן הוא 427 דולר ו-461 דולר בהתאמה.

אך אם יורדים לסוף הרשימה, גם שם קליפורניה מוזכרת. העיר אוקלנד שבמחוז אלימדה והעיר סן ברנרדינו, הגיעו למקום ה-12 וה-13 כמסוכנות ביותר בארצות הברית. שם, מחיר הפשיעה עבור כל אדם עומד על 5,710 דולר ו-5,691 דולר, בהתאמה.

העיר ברמינגהאם באלבמה, אגב, זכתה בעיר המסוכנת ביותר באומה, ואחריה ניו אורלינס שבלואיזיאנה, סנט לואיס שבמיזורי, דטרויט שבמישיגן וממפיס בטנסי.

העיר השנייה הבטוחה ביותר בארצות הברית היא פישר שבאינדיאנה, פמברוק פיינס שבפלורידה, פירלנד שבטקסס וגילברט שבאריזונה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE