הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אל.איי: אלפי מפגינים פרו-פלסטינים מחוץ לאירוע של ביידן ובכירי הוליווד
הנשיא ומפורסמים רבים השתתפו בערב גיוס תרומות עבור הקמפיין לקדנציה השנייה, אך כמובן שהאירוע לא עבר בשקט כאשר אלפים התאספו בזעם נגד "תמיכתם ברצח עם"

בזמן שהנשיא ג'ו ביידן ואשתו השתתפו באירוע גיוס תרומות בלוס אנג'לס, אלפי מפגינים פרו-פלסטינים התכנסו סמוך למקום וצעקו נגד "רצח העם".

האירוע, שמטרתו לגייס כספים לקראת הקמפיין לקדנציה שנייה, התקיים בבית בהולמבי הילס לשם הגיעו בכירים הוליוודים רבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אך כ-1,500 מפגינים פרו-פלסטינים התאספו בפארק הולמבי הסמוך, וקראו להפסקת אש ולעצור את הסיוע הכספי והצבאי של ארצות הברית לישראל. כמו כן, הם צעקו נגד משתתפי האירוע אשר "תומכים ברצח עם" ונגד משטרת לוס אנג'לס.

ההפגנה הגיעה לשיאה בסביבות השעה 5:30 אחה"צ כאשר שיירת הנשיא עברה בסמוך למפגינים. כרבע שעה לאחר מכן, המשטרה הגדירה את המחאה כ"התכנסות בלתי חוקית", אך המפגינים סירבו להתפנות במשך כשעה שלמה – ואחרי זה צעדו ברחובות הסמוכים, חסמו את הכבישים וריססו כתובות גרפיטי.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HEBREW NEWS (@hebrewnews)

 

המשטרה מסרה כי חלק מהמפגינים זרקו ביצים לעברם ושפכו מים, אך כוחות הביטחון לא נפגעו ולא בוצעו מעצרים.

לקראת ההפגנה, משטרת אל.איי הזהירה את המפגינים כי היא "לא תסבול אלימות משום סוג", וציינה בפוסט ב-X כי היא עובדת עם השירות החשאי כדי לפרוס כוחות נוספים שידאגו "לרמת הביטחון הגבוהה ביותר".

 

 

מארגני המחאה, בהם 'תנועת הנוער הפלסטינית', פרסמו ברשתות החברתיות קריאה לתושבי אל.איי "לעזוב את העבודה מוקדם" ו"להתכונן לסגור את האזור עבור פלסטין".

את אירוע גיוס התרומות אירחו הבמאים סטיבן ספילברג ורוב ריינר, כמו גם המפיקים שונדה ריימס ופיטר צ'רנין ועוד. לשם הגיעו גם ראשת העיר קארן בס, המושל גווין ניוסום ויו"ר בית הנבחרים לשעבר, ננסי פלוסי.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE