הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מצמרר של חטופים מישראל בתוך בית החולים שיפא
הסרטונים הוקלטו כשלוש שעות לאחר תחילת הטבח על יישובי העוטף, שם נראים שני בני ערובה נלקחים על ידי מחבלי חמאס בשיתוף פעולה של הרופאים המקומיים

תיעוד חדש ומצמרר מתוך בית החולים שיפא שברצועת עזה, מראה בני ערובה מישראל מובלים על ידי מחבלי חמאס ביום הטבח.

אחד הסרטונים שפורסם על ידי צה"ל, הוא תיעוד מה-7 באוקטובר בין השעות 10:42 ל-11:01, שם נראים מחבלים מובילים אזרח נפאלי ותאילנדי אל בית החולים, כשאחד מהם נראה מדמם – ואותו מעבירים לקבוצת רופאים שלוקחת אותו לחדר נפרד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

תיעוד אחר, מראה חטוף אחר נלקח במהירות במסדרונות בית החולים. כמובן, בכל התיעודים, המחבלים הם בלבוש אזרחי, והרופאים או עוברי האורח משתפים פעולה באופן מלא.

"ממצאים אלו מוכיחים שארגון הטרור חמאס משתמש בתחם בית החולים שיפא כתשתית טרור", מסר דובר צה"ל, דניאל הגרי. "עדיין לא איתרנו את שני בני הערובה הללו. אנחנו לא יודעים איפה הם".

 

 

נוסף לכך, הצבא הישראלי פרסם תיעוד שצולם רק ביום שישי האחרון, מפיר מנהרה הממוקם בבית החולים שבלב הרצועה, שהוא גם הגדול ביותר בעזה.

"פתח המנהרה מכיל מגנוני הגנה שונים, כמו דלת חסינה לפיצוצים וליריות, זאת בניסיון של חמאס לחסום כניסה של הכוחות הישראליים", מסר הגרי.

סמוך לפיר המנהרה הוצב טנדר ממולכד, שנוטרל על ידי רובוטים של צה"ל,. כמו כן, במקום אותרה סככה עם חומרי נפץ, RPG ורובי קלצ'ניקוב.

 

 

שני התיעודים החדשים מוכיחים לעולם את מה שישראל טוענת כבר שנים, שחמאס מנצל את האזרחים שלו וכי מדובר בארגון ציני שמצליח להפעיל מניפולציות על העולם.

בעוד שהמודיעין האמריקאי תומך בטענות של ישראל, ואפילו הנשיא ג'ו ביידן אמר ללא היסוס כי המטה המרכזי של חמאס נמצא מתחת לאותו בית החולים – ארגון הטרור ממשיך להכחיש, וכך גם האנטישמים ברחבי העולם שמסרבים להאמין לכל תיעוד שישראל משחררת.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE